פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/03/08 או 15/03/08 התקשרו אלינו הביתה מחברת 012 קווי זהב והציעו לנו לעבור לשירות טלפוניה שלהם תוך ניתוק מבזק והשארת מספר ישן שהיה בבזק . גם הודיעו שמבצע הוא לחצי שנה ראשונה ב 39 ₪ בחודש עד 450 דקות , אחרי זה 9.80 ועוד שיחות תשלום שיחות . הודענו שיש לנו שני מכשירי טלפון ושני מחשבים .
בתאריך 24/03/08 הגיעה טכנאי להתקין ציוד קצה.בזמן התקנה טכנאי חיבר רק מכשיר טלפון אחד ושני לא חיבר ורק אחרי הודעת איום על ביטול עסקה הסכים לחבר את המכשיר הנוסף. אחרי שטכנאי הלך התברר שטלפונים אינם עובדים ביחד זה אומר שלא ניתן לנהל שיחת חוץ אחד מ 2 מכשירים במקביל.
באחד מחשבים לא היה ניתן לגלוש באתרי אינטרנט דרך דפדפן וגם לקבל ולשלוח דואר אלקטרוני.
אחרי זה התקשרנו לשירות טכני ובמשך 3 שעות העבירו אותנו מאחד לשני (שמות אנשי שירות טכני : פבל, יבגני ,טוניה,אוקסנה) ובסוף של דבר אחרי שחיברו אותנו עם שירות טכני הזמנו טכנאי אשר הגיעה ב 26/03/08 .
הסברנו לטכנאי מהות תקלות ( שמו: אשר) הוא התחיל לבדוק תקלת אינטרנט , אחרי כמה ניסיונות הודיעה שזה אינו תפקידו לטפל בבעיה זו ועבר לטפל בטלפונים, אחרי שהוא הלך התברר שטלפון אחד עובד ובשני לא ניתן לחייג שום מספר כלל. בהמשך התברר שקיבלנו מספר של חברת 012 קווי זהב במקום שיישאר מספר ישן שלנו כפי הובטח בזמן חתימת הסכם ובהתאם לחוק ניוד מספרים. בסוף אותו יום התברר שלא ניתן גם לגלוש באתרי אינטרנט דרך דפדפן גם במחשב הנוסף כמו כן לא ניתן לשלוח ולקבל אימיילים. באותו רגע התקשרנו שוב לשירות טכני והודענו להם שיש בעיה עם טלפונים והבטיחו שיחזרו ולא חזרו ,רק לקראת סוף היום התקשרה טכנאית בשם אוקסנה והודיעה שאולי יחזרו מספרים תוך 2-3 ימים ואולי יסתדר יחד איתם בעיית דפדפנים וגלישה באתרים והעברת דואר אלקטרוני. היום (27/03/08 ) התקשרנו לטכנאים והתבקשנו לסדר כבלים , אנו הסברנו שלא מבינים כלום בזה וגם לא מבינים הסבר טכנאים , ביקשנו לשלוח הביתה איש טכני ונענו בשלילה הסברנו לנו שהם עובדים רק דרך טלפונים. לרגע זה יום שישי 28 מרץ 2008 במצב הוא כזה :
מ שני מכשירי טלפון ניתן לחייג רק למספרים ניידים ולא ניתן לחייג למספרים נייחים של בזק.
בשני מחשבים לא ניתן לגלוש דרך דפדפנים באתרי אינטרנט וגם לשלוח ולקבל דואר אלקטרוני.
כמו כן לא קיבלנו הסבר על תהליך העברה כולל כמה זמן ייקח כל תהליך .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם על עוגמת הנפש והטלפונים הרבים, פיתרון מלא לאינטרנט פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ורטליב פליקס טופלה בשירות הלקוחות ובפניות הציבור.
נשמח בהמשך לעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה