פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא ניתן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי, נרשמתי למבצע משותף של HOT ו- 012 לחבילת שירותי אינטרנט. את העסקה פתחתי מול HOT וביטלתי אותה ביום שלמחרת, עוד לפני שהותקנה התשתית. במסגרת העסקה, הייתי אמור לקבל את שירותי 012 לאינטרנט לשנה, ולאחר שנה להחליט אם אני רוצה להמשיך.
מאחר וביטלתי את העסקה, מאוד התפלאתי לגלות שלאחר שנה, 012 החלו לחייב אותי בבשירות שמעולם לא ניתן לי.
זה לצערי לא הכל. התקשרתי לשירות הלקוחות של 012, ולאחר מספר שיחות ומספר לא מבוטל של שעות בהמתנה, הסכימה 012 לסגור את החשבון ולהפסיק את החיוב. כמו כן, הסכימו נציגי 012 לספק לי החזר כספי אך רק מהתאריך של הפניה הראשונה שלי אליהם.
הבעיה היא שהם לא החזירו והם ממשיכים לחייב. גם לאחר שהתלוננתי בפניהם פעם נוספת.
וכך, מדי חודש, 49 ש"ח עוזבים את חשבוני בתמורה לשירות שאני לא מקבל, ואין עם מי לדבר.
כספי, עוגמת נפש ובזבוז זמן. סוג הנזק :
הפסקת החיוב, פיצוי כספי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר גולדברג מתי טופלה במחלקת שירות הלקוחות .
נשמח בעתיד לעמוד לשירותך בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה