פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פעולות ללא אישור הלקח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה 28.3.08 ביקשתי לשדרג את חבילת הגלישה שלי ב 012 ל 10MB בשל ענייני עבודה ובנוסף כי אינני רוצה להתחייב לשום דבר כי אין אני יודע מה יקרה בעתיד..
יש לציין כי אני לקוח של 012 מזה כ 3 שנים אשר גולש בחבילת 2.5MB ללא שום התחייבות מצידי אליהם.
לאחר שדיברתי עם בחורה בשם נעמה ככל הנראה והסברתי לה שגם אני צריך כתובת איפי סטאטית, היא אמרה לי כי אין לי אפשרות לכזה דבר דרך היותי לקוח פרטי ולכן העבירה אותי לשירות העסקי.
הבחור בשירות הלקוחות העסקי פתח לי מנוי עסקי (ללא התחייבות כמו שביקשתי) ואמר לי שביום ראשון אתקשר שוב לשירות הלקוחות על מנת לקבל שם משתמש וסיסמא לחייגן ועל מנת שיסבירו לי כיצד להתחבר.
בנוסף אמר לי שכרגע הוא משאיר לי את המנוי הפרטי עד יום ראשון(כדי שאוכל לגלוש בשישי שבת) וביום ראשון אאלץ להתחבר דרך המנוי העסקי בלבד.
כעבור כמה שעות משיחה זאת, ראיתי כי פתאום החבילה שלי שודרגה ל 10MB וחשבתי שהנני גולש דרך החבילה העסקית כבר ובאמת השירות לקוחות שלהם מהיר ונוח.
לאחר שגלשתי בשישי שבת נתקלתי בכמה בעיות שלא מצאו חן בעיניי, 012 לא מצליחה לספק לי שירות ל 10MB כמו שצריך, דיברתי עם המוקד הטכני ושם נאמר לי כי אין באפשרותם לעזור לי בנושא זה.
שלחתי אימייל עם בקשה שיסדרו את זה, אך כעבור 72 שעות לא חזרו אליי.
התקשרתי לשירות הלקוחות על מנת להתנתק (הגעתי לשירות לקוחות פרטי) ונאמר לי כי אני מחויב לשנה ואין באפשרותי להתנתק, ביקשתי לדבר עם אחד האחראים, אך הבחור בשם סמאר (מצוות חני) התחיל להתווכח איתי ואמר כי אין אפשרות לדבר עם אחראי מעליו.
התקשרתי ללשכת הסמנכ"ל וענתה לי בחורה בשם דנה שהבטיחה שיחזרו אליי, כעבור חצי שעה חזרה אליי בחורה בשם רחלי ואמרה לי כי תטפל בנושא ואם ארצה להתנתק, אתנתק, היא לא חזרה אליי.
היום ה 2.4.08 התקשרתי לברר מה קורה עם הנושא.
לאחר שדיברתי עם בחור שלא קשור לעניין בשירות הלקוחות רק כדי לדבר עם רחלי, הבנתי בדיוק מה קרה!
את החשבון של הלקוח הפרטי שידרגו לי ללא כל אישור ל 10MB! ובנוסף גרמו לי להתחייב לשנה!, כל זה ללא כל אישור שלי.(בפועל כבר לא אמור להיות מנוי פרטי בכלל!)
ובנוסף פתחו לי עוד חשבון ללקוח העסקי ללא התחייבות + איפי סטאטי. (כלומר 2 מנויים על 10MB!)
מה שכרגע קרה זה שבעצם יש לי 2 חשבונות ב 012, פרטי ועסקי ששניהם על 10MB.
מה שהיה אמור להיות בפועל זה חשבון אחד עסקי של 10MB + כתובת איפי סטאטית וללא שום התחייבות!.
עכשיו ברצוני להתנתק מהם ומה שקרה זה שבגלל ששידרגו לי את המנוי הפרטי ל 10MB אין באפשרותי להתנתק מהם ללא דמי ניתוק, אבל אני בשום פנים ואופן לא הסכמתי לחבר את המנוי הפרטי (שבכלל לא אמור להיום קיים כיום) ל 10MB, כנראה הפקידה מהשירות לקוחות עשתה זאת בכוונה או לא בכוונה.
שירות הלקוחת שלהם לא יכול לעזור לי ומנסים ל"מרוח" אותי ולרככך אותי.
כל מה שאני רוצה לעשות כרגע זה להתנתק מהם לתמיד.
בנוסף כאשר ביקשתי לדבר עם מנהל בכיר אמרה לי הפקידה כי איננה יכולה וכי הם לא יכולים לדבר איתי ואמרה שיחזרו אליי (ולא רציתי שיחזרו אליי, רציתי להתנתק מיד), כאשר המשכתי לדבר איתה, היא אמרה לי "רק רגע" ושמעתי ברקע שהיא אומרת לבחור בשום עומר להאזין לשיחה.
אז שאלתי אותה מי זה עומר שמאזין כרגע לשיחה, היא אמרה לי שהוא אחראי בכיר, ביקשתי לדבר איתו, אך היא אמרה שהוא לא יכול לדבר, שאלתי למה, ואמרה לי שהיא לא יכולה להגיד (אבל להאזין כנראה הוא כן יכול..).
איך ייתכן כי חברה כמו 012 יכולה לחייב אותי מבלי אישור שלי!? ככה לשדרג חבילה של לקוח פרטי ל 10MB מבלי שביקשתי?! ולעשות מה שבא לה בלי אישורים?! הרי המנוי הפרטי אמור היה להמחק כבר! רק ביקשתי להפוך מלקוח פרטי לעסקי ולגלוש בעסקי ב 10MB!
הם בעצם פתחו עוד משתמש, לא מחקו את הישן וכרגע אחד מהם מחוייב ל 10MB לשנה. (ככה כנראה משאירים לקוחות??)
לטיפולכם המהיר אודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנתקות מיידית מ 012! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פניתו של מר צארום טופלה לשביעות רצונו ע"י נציגת פניות הציבור .
נשמח לעמוד לשרותו בכל עת.
תגובה:
ראו פתרון לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה