פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרגיל - שירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הבעיה שלי - UPLOAD נמוך מאוד ביחס שמה ברשום בהסכם אתכם.
היום, 7.04.08 בשעה 19:00 לצערי דיברתי עם נציג שלכם ששמו יניב שהציג את עצמו כמנהל. אני מקווה מאוד בשבילכם שזה לא נכון. יניב לא רצה לטפל בבעיה שלי ותרק לי את הטלפון בפנים. הוא היה הכי לא מקצועי בעולם, לא מתחשב. הוא לא נתן שום פתרון, אלא רק סיפר סיפורים עד כמה הוא עובד קשה ולא בתפקידו לעמוד מאחורי המילים שלו. כמו כן, לדבריו לא בתפקידו לתמוך במשתמשים. כלומר, הוא עובד ב-012 רק כדי לקבל משכורת.
אני צריך סך הכל לקבל פיתרון לבעיה.
במידה ובעיה לא אצלכם - נא לשלוח לי פקס חתום עם הסבר מפורט לצורך הוכחה.
פרטים שלי: יבגני סימוטקיו טל בבית 039583899 נייד לבירורים 0524519740
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני צריך סך הכל לקבל פיתרון לבעיה. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר סימוטקין טופלה ע"י נציג ממחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו. נשמח להמשיך לעמוד לשירותו. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה