שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום שני 10 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנוי ותיק מאוד של החברה. רכשתי שעת שיחה לכרטיס החיוג שלי לקראת נסיעה לשוויץ. מסיבות לא ברורות, מספר הגישה שנמסר לי לא היה מוכן לקבל את השיחה. הדבר היה נכון בטלפונים ציבוריים רבים ושונים בציריך ובז'נבה. בזבזתי שעות לא מעטות על חיפוש טלפונים ציבוריים, עמדתי בתור כדי להתקשר ולא הצלחתי להתקשר לארץ ולו פעם אחת. את כל השיחות ביצעתי באמצעות הטלפון הסלולרי שלי, דבר שייקר מאוד את השיחות. אשתי שנשארה בארץ יצרה קשר עם החברה, קיבלה מספר נוסף לאחר כיממה. גם במספר זה קיבל את אותה התגובה.
לאחר שחזרתי לארץ התלוננתי פעמיים בע"פ בפני שתי נציגות שירות שונות שטענו שמן הסתם האשם הוא בי. כתבתי מכתב תלונה ב-19 במרץ, קיבלתי אישור מהחברה שהיא קבלה אותו ושנציג שירות יחזור אלי תוך 72 שעות. בסוף חודש מרץ התקשרתי שוב לחברה ואז נאמר לי שהם לא קיבלו ממני כל תלונה. כדי להסיר ספק, עד עתה, איש מטעם החברה לא פנה אלי.
קיבלתי מהחברה יחס לא מקצועי בעבור השירות שהייתי אמור לקבל ממנה וכן יחס מזלזל באופן הטיפול הן בהיבט המקצועי והן ביחס החברה ללקוח.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי על סך 12 ש"ח (הובטח שייעשה), פיצוי בגובה מחירי השיחות שנאלצתי לקיים בטלפון הסלולרי, ועוד פיצוי בעבור בזבוז זמן (שעות רבות מתוך כ-72 שעות שהייתי בשוייץ) ועגמת נפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|