פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גוזלים ממני כל חודש כסף בויזה ואני לא מקבלת מ012 שום שרות וגם לא רכשתי מכם שום טלפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רשל"ץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד

אנא עזרו לי לבלום את החברה הזאת אני אישה שחייה על ביטוח לאומי עושקים אותי חברת 012 אינטרנט וטלפונים!!
לפני כחודשיים וחצי התקשרה אלי נציגת אינטרנט והציע לי להצטרף לחברתם, בהתחלה הסכמתי אמרה לי יש לנו טלפון יונידן ב 188 ש"ח טכנאי יבוא לחבר לך זה עוד 70 ש"ח וגלישה ב 69 ש"ח לחודש חודשיים ראשונים חינם.(אמרתי לה שאני לקוחה שנים בבזקבינלאומי ואין לי שום בעיה איתם אמרה לי כחי חודשיים חינם שכנועים בלי הפסק טוב הסכמתי)
אמרתי לה בסדר נתתי לה את הויזה שלי. ופה התחיל הסיפור!
בא טכנאי אלי הביתה אמר לי המודם שלך לא מתאים לטלפון אי אפשר לחבר אותך והלך לא השאיר לי את הטלפון יונידן ולא נתן לי שום שרות היה פה בדיוק 10 דשות בדק עם המחשב הנייד שלו חיבור מודם לא הצליח אמר מודם לא מתאים תצתרכי לרכוש מודם חדש אמרתי לא לא זה כבר יותר מדי לא מעונינת כי הנציגה אמרה לי שהמודם שישי לי מתאים אז אני לא מעונינת יותר בכלום התקשרתי וביטלתי את הכל אמרו לי אין בעיה גברת הכל נרשם הלכתי לישון בשקט.
מאז עברו חודשיים כל חודש הם גובים ממני סכומים שאין עליהם לא דין ולא דיין ..
1.כבר חודשיים הם מורידים לי מהויזה כסף על הטלפון שלא רכשתי בתשלומים סה"כ מחיר הטלפון 188.98 בתשלומים כבר הורידו לי 2 מתוך 6 תשלומים 31.49 ש"ח
2. כמו כן חודש שעבר חייבו אותי על ביקור של טכנאי שהיה פה 10 דקות והודיע לי שאין אני יכולה להתחבר .

ס סה"כ הורדות שהיו לי בויזה חודש מרץ 2008 ולא קבלתי מהם כלום!!!
א. הוראת קבע 71.53
ב. תשלום עבור טלפון שלא רכשתי 1 מתוך 6 . 31.53 ש"ח זה עבור חודש מרץ.

דיברתי עם בחורה בשם שרונה אמרה לי אנחנו מזכים אותך בהכל ומחזירים לך כסף לויזה אל תדאגי גברת את צודקת, אבל את האינטרנט את חייבת להתחבר אמרתי לה לא מעוניינת. אמרה לי אני אקפיא לך את העיסקה של האינטרנט ל בעוד 3 חודשים. אמרתי לה אין לי בררה נחייה עוד 3 חודשים (כי זה התחייבות לשנה).

היום התאריך הוא 9.4.2008 חודש אפריל בדיוק קיבלתי את הפרוט של ויזה אני בשוק!! לא רק שלא זיכו אותי שוב חייבו אותי אני מרגישה שמשקרים אותי ועושקים אותי זה החודש השני ,
אני לא מכירה את החברה הזאת אבל וודאי שאין אני מעוניינת להיות לקוחה שלהם בעתיד שום קשר אני לא מעוניינת איתם רבותי 012 מה קורה לכם אני מבקשת כל הכסף חזרה וגם פיצויים על עוגמת נפש!!.
שרונה אמרה לי שהיא אחראית ובהנהלה סמכתי אליה.
אני לא מעונינת להיות לקוחה שלכם אין לי אמון בכם.

בכבוד רב
כל מי שיעזור לי בבעיה הזאת תבוא עליו ברכת השם!! הטלפון והשם שלי במערכת
[email protected]
כספי סוג הנזק :
כסף חזרה על כל החודשים שלקחו סתם,פיצוי על עוגמת נפש וניתוק עתידי מהחברה לא מעונינת בשרותי החברה. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונתה של הגברת יהלומי אילנית טופלה במחלקת שירות הלקוחות, הוחזר לה כספה בחזרה ונותקו לבקשתה המוצרים אשר היו פעילים במנוי .
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת .
תגובה:
ראות תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה