פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה של הלקוחות במכובן. נושא התלונה:
כהן לירן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏09 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 48 שעות אמא שלי התקשרה לחברת סמייל לעשות מנוי לאינטרנט .אני הבן שלה שהייתי אמור לקנות לה את המחשב לבית נאלצתי לדחות את הקניה של המחשב עקב בעיות כספיות ..אימי שלא אמרה לי שהיא סגרה כבר עם ספקית האינטרנט 012 סמייל ביקשה לנתק את המנוי (כאשר עוד לא עברו 24 ש' מרגע ההזמנה) .אותו נציג ששוחח איתה יעץ לה להקפיא את המנוי ובמקביל לעבור למסלול זול יותר. אמא שלי שלא הבינה ולא הוסבר לה( כנידרש בחוק!) שמעבר של מסלול הוא כהיצתרפות לאינטרנט כמנוי "ותיק"ולאחר מכן לא יהיה ניתן לבטל את המנוי( וכל זאת במסגרת של ה-24 שעות) .לאחר שהיא סיימה את השיחה אני התקשרתי לבדוק את הפרטים ונאמר לי שלא ניתן לבטל את המנוי כי אמא שלי החליפה מסלול והיא כבר לא מנויה חדשה .על כל האבסרוד שבדבר אני אומר לאותו אחראי משמרת -גיא כי אין לה מחשב וגם בקרוב לא יהיה! אותו נציג טען שזה החוקים אצלהם בחברה ואין מה לעשות חוץ מלשלם קנס בסך כל התשלום על המנוי. רק לאחר דין ודברים (והרבה צעקות ועצבים) אותו נציג הועיל בטובו להקפיא את המנוי לשלושה חודשים אם אופציה לאחר השלושה חודשים לעוד תקופה.אני נאלצתי להסכים בכפייה .אני ממש לא מעוניין להמשיך להתנהל מול החברה הזאת שהבישה אותי וגרמה לי לבזבוז של זמן עבודה יקר וכסף .שאני ארצה לבחור ספקית אינטרנט למשפחתי אני רוצה לעשות זאת בהבנה וישור לאותה חברה ולא בכוחניות וניצול ציני של חוקים, על ידי החברות שבידם כוח רב . בכל מקרה אני לא מיתכון לוותר וכבר פניתי לייעוץ מישפטי.מחכה לתגובה מהמנהל הבחיר בחברה ולא מאותו אחראי משמרת בקשרי לקוחות שבמקום להגיע להבנה מתסיס את "האדמה"!
עלבון ותרמית סוג הנזק :
ביטול שלא המנוי ללא תנאים! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פניתו של אדון כהן טופלה ע"י נציגת קישרי לקוחות לשביעות רצונו נישמח ונעמוד לשרותכם בכל עת תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה