פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק לאחר בקשה וחיוב מתמשך לאחר בקשת הניתוק נושא התלונה:
אשר שלומי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2008 ביקשתי להתנתק מחברת האינטרנט 012 סמייל.
אמרו שיחזור אלי מקשרי לקוחות, לא חזרו, התקשרתי שוב ואמרו שיחזורו....אז אמרו.
בזמן הבקשה הראשונה שלע התחברתי לנטוויז'ן והם היו צריכים לקבל קבצי התנתקות מסמייל אינטרנט זהב לצורך כך, הם אכן קיבלו את הקבצים וחשבתי שבכך התנתקי מאינטרנט 012 סמייל, היום בדקתי את חשבון הבנק שלי והתברר כי מינוא ועד אפריל המשיכו לחייב את חשבוני, התקשרתי היום (16.04.2008) לבקש את כספי בחזרה והם אמרו לי בקשרי לקוחות כי לא אקבל את כספי.......אני שואל למה?
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
תנתקו אותי ותזכו את חשבוני פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אשר שלומי טופלה במחלקת פניות הציבור.
נשמח לעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה