פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמירת כל האמת בסגירת עיסקה נושא התלונה:
נגר סלין שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת ניסיוני להוזיל את התשלום החודשי של טלפון ואינטרנט יצרתי קשר עם חברת 012 סמייל כאשר בחור ממוקד המכירות חנפני הציע לי עיסקה בו נשלם 79 ש"ח אינטרנט- ספק ותשתית ו-39 ש"ח טלפון. יש לציין בבית קיימת תשתית בזק שפועל ללא בעיה.הוא ציין שהתשתית תיהיה של הוט ושאלתי אותו אם זה משנה הוט או בזק אמר שלא, ושהוא בעצמו יבטל את בזק, שאני לא יתקשר. הוא קבע לי חיבור עם טכנאי הוט לאחר כשלושה ימים ועם טכנאי 012 סמייל כשבוע לאחר מכן. נאמר לי שההתחייבות היא לשנה (למרות שלי ולבעלי נדמה שסגרנו על חצי שנה!) כמסוכם הגיעו טנאי הוט לחיבור תשתית כשכבר למחרת היתה בעיה באינטרנט ולא היה ניתן להתחבר.באותו יום התחרטתי על העיסקה עם 012 סמייל והתקשרתי אליהם לבטל כי מבחינתי העיסקה לא נכנסה לתוקף עדיין. מסתבר... (אין צורך לציין את כמות השיחות ושעות ההמתנה והאבטחות שיחזרו אלי) שאל מנת לבטל את העיסקה אני צריכה לפנות להוט בבקשה לניתוק- הבטיחו שיחזירו אלי מקשרי לקוחות כשבינתיים אין לי אינטרנט. בפנייה לשירות הטכני שלהם נאמר שיש בעיה בכבלים ושטכנאי יגיע לתקן. האם לא אבסורד ומיותר שיגיע אלי טכנאי שיתקן כבל שאני לא מעוניינת בו? אבל... זו הדרך שלהם וכך נעשה.בעודו עומד ביציאת מפתן הדלת טכנאי שתיקן את האינטרנט מתקשרת מקשרי לקוחות הוט שקובעת לי ניתוק לשבוע הבא ו... שיהיה לי קנס על כך (480 ש"ח !!) כל ניסיונותי להבין למה לא נענו. מבחינתם יש לי התחייבות אליהם לשנה במסגרת העיסקה שסגרתי עם 012 סמייל.
סמייל טוען שזה היה "ברור" שהעיסקה היא משולבת ושההתחייבות היא לשתי חברות אך לא טרחו לנדב לי מידע יקר שאם ירצה לנתק יש לי עסק אם שתי חברות שונות ובטח שלא קנסים כספיים!!
לשעה זו 012 סמייל מתנערת מאחראיות ואומרת לי בפירוש לשבור איתם את הראש כשהם מפנים אותי להגיש תלונה באתר הנ"ל.
הוט לא מוכנים לבטל התחייבות מכיבן שמבחינתם מהרגע שיצא מפה טכנאי החוזה נכנס לתוקף.
הזוי לגמרי לצערי הרב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול קנס לחברת הוט פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונתה של הלקוחה נגר סלין טופלה על ידי נציגת פניות הציבור.
נשמח לעמוד לשירותה בכל עת
תגובה:
ראו תיאור לעי"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה