פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי מוטעה, אי החזרת הכסף, עוגמת נפש, טיפול לקוי ושירות מזעזע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
השתלשלות העניינים מתחילה בחיוב שחייבה החברה את חבר שלי על איזה יוזר ישן שהיה בעבר רשום על שם אימו במהלך שנה שלמה, קרי, חברי שילם כפול כל חודש על האינטרנט, כאשר שם לב לכך החברה לא הסכימה להחזיר לו את כספו ולאחר שיחות רבות הוא קיבל הטבה של אינטרנט חינם למספר חודשים כפיצוי. לפני כחודש הוספתי ראוטר אלחוטי לאינטרנט ומשום מה גם הפעם לאחר שנתתי את את פרטי המדוייקים וכרטיס האשראי פתחה המוקדנית כרטיס בתוך כרטיסו של חברי והחליטה על סמך דעתה לחייב אותו עבור ההתקנה ו 24 תשלומים חודשיים על הראוטר שלי בכלל וזאת במקום לפתוח לי כרטיס נפרד ולחייב את כרטיס האשארי שלי זאת לאחר שאמרה לי בפירוש שהחיוב ירד מכרטיס האשראי שלי. ופה רק מתחיל הבלאגן כאשר אני כבר שלושה ימים בשיחות עם מוקדניות שונות כאשר בכל שיחה אני ממתינה קרוב לשעה על הקו ומעבירים אותי מאדם לאדם ולאף אחד אין תשובה מלבד "המנהל יחזור אלייך, המנהל כמובן לא חוזר למרות שבכל יום מבטיחים לי שיחזור אלי עד הצהרים או עד סוף היום והמוקדניות עצמן כל פעם מעבירות אותי למחלקה אחרת ואומרות ששם יעזרו לי ושם יוכלו לזכות אותי ואז אני מגיעה שוב לנציגה שאין ביכולתה לעשות דבר מלבד להשאיר הודעה למנהל ולהבטיח שיחזור אלי עד תום המשמרת. בנוסף לחברה יש בלאגן במחשוב שלה וכאשר נותנים תעודת זהות נפתח כל כרטיס שבו רשומה תעודת הזהות הזאת למשל מסרתי את שלי ונפתח בכלל הכרטיס של אחי ואז פשוט הם מוסיפים יוזר אחד על אחר שקיים מבלי לבדוק את הפרטים. כל רצוני הוא שיזכו את חבר שלי ויחייבו את כרטיס האשראי שלי אך אני רק עוברת מסכת ייסורים בה אני מועברת מנציג לנציג, מתייחסים אלי בזלזול, מבטיחים לי הבטחות שווא יום אחר יום וגורמים לי עוגמת נפש רבה. וזאת בנוסף לכך שהאינטרנט עושה בעיות רבות מאז התקנת הראוטר ומתנתק עשרות פעמים ביום ולא הייתי מרוצה ממנו אפילו יום אחד ולאחר שיחות רבות לתמיכה הטכנית שגם עלו לי כסף רב כמובן. שום דבר לא יפצה אותי על היחס המזעזע שקיבלתי מהחברה הזאת שיש לה בעיני את השירות הכי גרוע שבו נתקלתי אי פעם, אני מיואשת ואף אחד לא ממש אכפת לו שם פשוט מזלזלים בך. אני מעוניינת בהחזרת הכסף וניתוק המנוי מהחברה, שום פיצוי שבעולם לא ישכנע אותי להישאר מנויה של חברה כזאת!!!!!
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף וניתוק המנוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
פניתה של גברת נוגה טופלה ע"י נציגת פניות הציבור נישמח להמשיך ולעמוד לשרותכם בכל עת תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה