פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איך נפלתי לפח של '012 קארד' נושא התלונה:
חסין שמעון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בנסיעותיי הרבות לארה"ב אני משתמש בטלפון הנייד שלי (סלקום) כדי לשמור על קשר עם משפחתי בארץ. בשנים האחרונות אני משתמש בשירות 'חו"ל מוזל' של סלקום (שיטת CALL BACK) כדי להוציא שיחות לארץ בעלות של כ- 5 שקלים לדקה (תעריף נכון למרץ 2008).

לפני נסיעתי האחרונה לארה"ב ניתקלתי במודעה של 012 סמייל כדלקמן: "012 קארד חוסך לכם עד 80% מעלויות השיחה לארץ (בהשוואה לחיוג ישיר מבתי מלון או ישירות ממכשיר הסלולר)".
http://www.012.net/Templates/PRODUCTSLIST/PRODUCTSLIST.In.aspx?docID=618&FolderID=433&lang=he&res=0&pos=0&tabn=0

התקשרתי ל- 012 והסברתי לנציגת השרות את צרכי החיוג שלי לארץ. נאמר לי שבאמצעות '012 קארד' אוכל להוזיל משמעותית את עלויות החיוג מהסללולרי בחו"ל לטלפונים בארץ. כך התפתיתי לרכוש את '012 קארד' בתוכנית שבה קניתי בלוק של 250 דקות שיחה לארץ בעלות של 25 ₪. ניתן לי מספר גישה בארה"ב שדרכו מתבצע החיוג לארץ (מספר 1-800).

מה ש"שכחו" לומר לי הוא שמספר הגישה בארה"ב אינו מספר חינם כאשר מחייגים מהטלפון הנייד! מכאן שעל כל השיחות שביצעתי בנייד דרך '012 קארד' חוייבתי בסלקום בתעריף של שיחה מקומית בארה"ב, דהיינו כ-10 שקלים לדקה! סה"כ עבור כ-60 דקות שיחה לארץ באמצעות '012 קארד' חוייבתי בסלקום כ-600 ₪, לעומת כ-300 ₪ שהייתי משלם לו השתמשתי בשרות הרגיל של סלקום 'חו"ל מוזל'.

התקשרתי ל- 012 כדי להתלונן ולקבל הסבר על "פיתרון התקשורת" הנפלא שרכשתי מהם ושבעטיו הוכפלו עלויות השיחה שלי לארץ. נתקלתי בנציגת שירות אטומה בשם אורטל שלא הצליחה להבין את תלונתי (גם לאחר 40 דקות הסבר). לבקשתי ניתן לי לדבר עם מנהלת בשם מילנה (מספר עובד 78958) שהמשיכה לענות בצורה גסה ואטומה. לטענתה אסור לעובדי 012 להסגיר את שם המשפחה שלהם, כאילו מדובר בעובדי השירות החשאי.

למזלי החלפתי את 012 כספק איטרנט כבר לפני שנה עקב שירות לקוי. כעת ביטלתי את השיוך ל-012 עבור שיחות בינלאומיות וכך התנתקתי סופית מהחברה האומללה הזו.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר חסין טופלה לשביעות רצונו בשיחה עם נציג ממחלקת פניות הציבור. נשמח לעמוד לרשותכם בעתיד תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה