פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עסקה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 08\04\22 רכשתי מחשב ב012 סמייל . ברצוני לבטל את העסקה. לציין - עדיין לא עברו 14 יום מיום העסקה. אני מיום חמישי 08\04\24 מתקשרת כדי לבטל את העסקה.
לפי התניים הכלליים של 012 אני יכוליה לבטל את העסקה תןך 14 יום (סעיף 7 בתניים כלליים של 012).

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:

פנייתה של גב' מריה טופלה לשביעות רצונה על ידי מאחראית ממחלקת פניות הציבור .
נשחמ לעמוד לשירותה של גב' מריה בכל עת
תגובה:
טיפול בתקלה על ידי בכיר ממוקד התמיכה , הוסבר ללקוחה את כל החיובים שלה , ניתן לה פיצוי על עוגמת נפש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה