|
|
|
|
|
|
בקשה לביטול עסקה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 08\04\22 רכשתי מחשב ב012 סמייל . ברצוני לבטל את העסקה. לציין - עדיין לא עברו 14 יום מיום העסקה. אני מיום חמישי 08\04\24 מתקשרת כדי לבטל את העסקה.
לפי התניים הכלליים של 012 אני יכוליה לבטל את העסקה תןך 14 יום (סעיף 7 בתניים כלליים של 012).
|
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' מריה טופלה לשביעות רצונה על ידי מאחראית ממחלקת פניות הציבור .
נשחמ לעמוד לשירותה של גב' מריה בכל עת |
תגובה: |
טיפול בתקלה על ידי בכיר ממוקד התמיכה , הוסבר ללקוחה את כל החיובים שלה , ניתן לה פיצוי על עוגמת נפש |
פתרון: |
|
|
|