פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתיחת חשבון נוסף ללא התראה,חיוב כפול מיותר,עוגמת נפש, נושא התלונה:
גל מאור שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
אינטרנט 012 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי ליאור,
יש בעיה קשה עם חברת ספקית האינטרנט של קוי זהב 012.
לחברה יש רמת שרות לקוחות לקויה ביותר,שואפת לאפס.
לפני כשנה בדיוק(בתאריך 16/4/2007) חיברתי קו אינטרנט דרכם בהוראת קבע בבנק,
ולפני כחודש וחצי התקשרתי לחברה כדי לנתק את החשבון,מכיוון שאני לא משתשמש יותר באינטרנט,ואין לי התחייבויות,יש לציין שהקו והמודם של חברת הוט היה בבית של אימי בכתובתה,אך החיוב היה בחשבון בנק שלי בהוראת קבע.
(יש לי אישורים לכך שעשיתי הוראת קבע בחשבוני לפני שנה על חשבון אחד בלבד)
כאשר התקשרתי ב 2/03/08 לחברת קויי זהב ולהפסיק את החיוב, נציגה בשם אביה אמרה לי שיש לי חשבון חדש עם שם משתמש חדש עם התחייבות לשנה! והוא נפתח בתאריך 20/11/07 אמרתי לה שאני לא התקשרתי חיברתי חשבון חדש וחוץ מזה אני נמצא בחוץ לבית ולא משתמש בחשבון הישן כבר המון זמן כי אני מתגורר חוץ לבית אימי,היא אמרה שאני התקשרתי ופתחתי שם משתמש חדש ושאמרתי את המספר ת.ז שלי ואת השאלת סיסמה והתשובה" נשבעתי לה שהם לא בסדר וזה גנבה כי אני עשיתי הוראת קבע אחת כדי להיות בטוח שלא יחייבו אותי סתם, והיו צריכים לשלוח הוראת קבע נפרדת אם מישהו אחר התחזה !
היא השאירה אוי על הקו שעה לברור!! והקו נותק.
הם פתחו את החשבון החדש על חשבוני ! על חשבון הוראת הקבע שלי!!! הם היו צריכים לשלוח הוראת קבע חדשה לשם אבטחת הלקוח פתחו על

אני לא מדבר עם אחי בגלל המקרה,הוא עונה בתגובה שהם ישר פתחו חשבון חדש בלי בעיות! הטענה שלי לחברה הם לא התקשרו לטלפון שלי לנייד כדי לבדוק אם אני ביקשתי חשבון חדש,טעות שניה ,הם היו צריכים לשלוח טופס הוראת קבע נוספת!!,טעות נוספת ויקרה ומכעיסה-**לא רוצים לנתק אותי מהחשבון החדש וישן וממשיכים לחייב אותי כל חודש!
מאז ועד היום אני בטלפונים איתם של שעות המון בזבוז זמן אויר כסף אנרגיה וכעסים,עוגמת נפש נוראה,כל הזמן מעבירים אותי מנציג לנציג ואף אחד לא עוזר!
עשרות פנויות אליהם לא עוזרות.תמיד משאירים על הו המון המון זמן ובסוף הקו מתנתק או שאומרים שיחזרו בהקדם האפשרי ולא חוזרים, במקרים רחוקות חוזרים ושואלים מה הבעיה וצריך לספר את כל הסיפור הבעיתי מחדש ! מכיון שאין תקשורת ביניהם ,.
מיד שלחתי מכתב לבנק שלי כדי שיבטלו את ההוראת קבע מהחברה כי הם מחייבים אותי על קו חדש שלא ביקשתי לפתוח,ושהחברה לא מעוניינת לנתק אותי ולהפסיק לחייב,
בתאריך 23/3/08 דיברתי עם נציג בשם אליהו כדי לנתק את החשבון הישן כי אני לא משתמש בו והחזרתי את המודם(יש לי אישור לכך חתום מחברת הוט! מתאריך 5/3/08),ושלא יחייבו אותי סתם,ההוא אמר שלא יחייבו,אך כן ביקשו שלחו בקשת חיוב! השירות גרוע והם לא מפסיקים את החיוב על החשבון הישן וחייבו אותי סתם על עוד חודש! כלומר חיוב כפול !!!!
בתאריך 14/04/08 דיברתי עם נציגה בשם אנטואן שבזבזתי שעה של שיחה עד שהיא הביאה אחראית משמרת בשם שירי,ושוחחתי עם שירי עוד חצי שעה על הקו! כדי לומר לה שיפסיקו לחייב אותי בחשבון הישן כי אני סיימתי את ההתחיבות איתם,והחזרתי את המודם של הוט לטכנאי בתאריך 5/3/08.
היא הגיבה שהם ימשיכו לחייב את החשבון הישן למרות שאין בו חיבור כי יש חוב של החשבון החדש.. ובתשובה שלי "לא אני ביקשתי חשבון נוסף וזו התחזות"היא אמרה בקרירות שהיא לא יכולה להפריד בינהם וחייבים לחייב !
אני אמרתי לה שזה לא הגיוני ולא הוגן להמשיך לחייב את החשבון הישן כי יש חוב על חשבון חדש! ושצריך להפריד בין שתי החשבונות בין שתי שמות המשתמש,וחוץ מזה לא אני התקשרתי וחיברתי חשבון שם משתמש חדש ושיוציאו הקלטות שיחה כי שיראו שזה לא אני,ואני לא הייתי בבית של אמא שלי בתאריך שבוצע חיבור ,(20/11/07)אך היא השאירה אותי על המתנה שעה נוספת!
וממשיחים לחייב על שתי שמות משתמשים למרות שביקשתי לנתק את החשבון הישן שנגמרה ההתחייבות אליו בכלל! ושינתקו את החשבון החדש כי לא ביקשתי אותו,ושלא יבקשו חיובים סתם!!
למה לי לפתוח חשבון נוסף עם התחייבות אם היה לי כבר שם משתמש שההתחייבות עמדה להסתיים? למה לי להתחחיב לחשבון נוסף אם היה לי כבר חשבון שנה ???? יש פה נקודה שבאמת תגיע עד התקשורת אם לא יטפלו בי כמו שצריך
הם אפיל לא מקפיאים א התשלומים!! השירות שלהם מתחת לכל ביקורת אין שום התייחסות הולמת!! לא חוזרים עם מנהל למרות ההבטחות!
אי מבקש בכל לשון של בקשה לטפל במקרה דחוף,לנתק הכל ולבטל חיובים שנשלחו ועתידיים!
אני מתכונן להלחם בהם בכל דרך (שי"ל ,המועצה לצרכנות
שלחתי מכתב גם למשרד התקשורת בעניין ,פניות הציבור
שוקל ללהעביר את המקרה לרדיו לתוכנתי של גבי גזית 103 fm כאשר המקרה לא יטופל לשביעות רצון

ליאור טלפון 0524676573
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק חשבון ישן,החזר כספי על חיוב מיותר של 3 חודשים אחרונים, פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
יש לציין שפנייתו של מר עטיה טופלה על ידי אחראית בפניות הציבור בחבתנו לשביעות רצונו תגובה:
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה