סירוב לניתוק |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים החלטתי להתנתק מ012 סמייל. התקשרתי אליהם, אך אחרי 20 דקות,שבהן הייתי צריכה לחכות, התייאשתי. למחרת ניסיתי שוב, הועברתי לנציג שירות, שאמר לי לחכות על הקו, ושוב חלפו 20 דקות עד שניתקתי. ככה זה המשיך במשך מספר ימים, כאשר כל פעם נציגי השירות נותנים לי להמתין על הקו, ובעצם לא חוזרים אלי. לאחר כשבועיים וחצי חייגתי שוב ואמרתי להם שאם הם נותנים לי לחכות על הקו אני תובעת את החברה. רק אז הם התייחסו אלי וסוף סוף אישרו לי שבוצע ניתוק. הבעיה היא שלמרות שמדובר באירוע שקרה לפני כ3 חודשים, עדיין אני משלמת כל חודש לחברה....
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיפסיקו לחייב את החשבון שלי! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|