פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים החלטתי להתנתק מ012 סמייל. התקשרתי אליהם, אך אחרי 20 דקות,שבהן הייתי צריכה לחכות, התייאשתי. למחרת ניסיתי שוב, הועברתי לנציג שירות, שאמר לי לחכות על הקו, ושוב חלפו 20 דקות עד שניתקתי. ככה זה המשיך במשך מספר ימים, כאשר כל פעם נציגי השירות נותנים לי להמתין על הקו, ובעצם לא חוזרים אלי. לאחר כשבועיים וחצי חייגתי שוב ואמרתי להם שאם הם נותנים לי לחכות על הקו אני תובעת את החברה. רק אז הם התייחסו אלי וסוף סוף אישרו לי שבוצע ניתוק. הבעיה היא שלמרות שמדובר באירוע שקרה לפני כ3 חודשים, עדיין אני משלמת כל חודש לחברה....
כספי סוג הנזק :
שיפסיקו לחייב את החשבון שלי! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גברת אלינסון טופלה לשביעות רצונה בשיחה עם נציג ממחלקת פניות הציבור. נשמח לעמוד לרשותכם בעתיד. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה