|
|
|
|
|
|
אין החזר כספי לאחר ביטול עיסקה והחזרת מוצר והמשך חיוב על לא דבר .....de |
נושא התלונה: |
סלמה כפיר |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום לכם הצטרפתי לשרותי האינטרנט של 012 הזמנתי ראוטר שנוכל לגלוש בכל הבית. לאחר שחיברנו אותו ראינו שבחדר ששם צריכים להשתמש הראוטר לא תופס את המחשב לכן התקשרנו למוקד וביקשנו להחזיר הם אמרו לנו שיבוא טכנאי לאמת זאת הטכנאי אכן אימת זאת והחזרנו את הראוטר בדואר רשום לפתח תקווה.להפתעתי אני רואה שממשיכים לחייב אותי כל חודש על הראוטר אחרי שכל חודש מבטיחים לי שלא יחיבו ויזכו אותי על החיוב . כל פעם אני מאמין אבל ממשיכים לחייב אותי על מוצר שהחזרתי וביטלתי את העיסקה פשוט אין עם מי לדבר. אשמח עם מישהו יוכל לעזור לי בבעיה שלא נפתרת...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצוי כספי נוסף על כל השיחות שעשיתי וחיכיתי שעות מנציג לנציג ולא טופלה בעייתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר סלמה כפיר טופלה על ידי נציגת פניות הציבור.
נשמח לעמוד לשירותו בכל עת |
תגובה: |
ראו תיאור לעי"ל |
פתרון: |
|
|
|