פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד בקשה להפסקת שירות וניתוק קו. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 30.4.2008 פניתי לחברת קווי זהב 012 בבקשה להתנתק משירותי טלפון קווי, כמו כן ביקשתי כתובת להחזר הציוד שלהם. הובטח לי שיחזרו אלי טלפונית. אך כמובן שלא חזרו ומאז אני מתקשר כל יום למוקד החברה ומנסה להגיע למחלקת הניתוקים של טלפונים אך ללא הצלחה. תמיד אותו תסכול: לאחר המתנה של עשרות דקות על הקו, שיחה עם לפחות 5 עובדי החברה שכל אחד מהם לוקח ממני פרטים שוב ושוב ומעביר אותי מאחד לשני, הטיפול מסתיים ברישום מספר הטלפון שלי והבטחה שהאחראי ממחלקת הניתוקים יחזור אלי טלפונית בשעה 6 בערב (תמיד 6 בערב) למרות שאני התקשרתי ב 8 בבוקר. עד היום לא הצלחתי לשוחח עם האיש החשוב ממחלקת הניתוקים כיוון שהוא לא התקשר. גם פנייתי בדוא"ל למחלקת פניות הציבור של החברה, המופיע באתר החברה, בתאריך 1.5.2008 לא זכתה לתגובה. כל עוד הטלפון לא מנותק החברה גובה את התשלום הקבוע למרות שאינני משתמש בקו הטלפון כיוון שניתקתי את תשתית האינטרנט ADSL בתאריך 30.4.2008, שעליה הטלפון של חברת קווי זהב 012 עובד.
עלבון, בזבוז זמן, נזק כספי. סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
יפית מחלקת פניות הציבו שם ותפקיד:
פנייתו של מר' אלכס טופלה על יד אחראית במחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו של מר' אלכס , מר' אלכס נשאר כלקוח אינטרנט ותיק ומרוצה בחברתנו .נשמח לעמוד לשירותו של מר' אלכס בכל עת תגובה:
קו הטלפון של מר' אלכס כבר בוטל מ07/05/2008 , חשבונו של מר אלכס זוכה עבור תקופה של 7 ימים שבהם לא ביצע שיחות מהקו . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה