פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על "שירות" שלא היה ולא נברא נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
30.4.08


לכבוד
012 סמייל
עבור מחלקת שירות לקוחות
פקס:072-200-2080


הנדון:חשבונית מס' 000025621723

לפני כחדשיים , יזמתי שיחה וביקשתי להתחבר למבצע של 39 ₪ בחודש. לאחר שיחה עם נציג השרות שלכם, תואמה לי התקנה ביום חמישי. לקחתי חופשה מעבודתי והייתי בבית כמו שהתבקשתי להתקנה מתואמת בין השעות 0900 ל 1100 בוקר. הבחורה נתנה לי גם את הטלפון של ההתקנות במידה וארצה מועד אחר.
בשעה 10.30 לערך, התקשרתי לברר מה קורה עם הטכנאי ואז הבחור אמר לי שהטכנאי בדרך ולאחר שביקשתי שיברר בדיוק מה זה בדרך, כי אני אמורה לחזור לעבודה ב 11.30 , הוא חזר לשיחה ואמר לי שאף אחד לא תאם איתי התקנה. הייתי בשוק!!! לאחר דין ודברים קשים ביני
לבין הבחור ביקשתי לבטל את ההתקנה לאלתר באופן המיידי, כי אם זה השירות שאני זוכה לו בטרם היותי מנויה , אז אוי לי ואבוי לי מה היה לו הייתי כבר ב"כיסכם".
ולהפתעתי הרבה, בתחילת השבוע ראיתי שחוייבתי בחשבון האשראי שלי על סך 86.68 ₪ על שירות שלא קיבלית. האין סוף לחוצפה??? מיד צלצלתי אלכם והבחורה ענתה לי שאני צודקת והיא תוציא לי זיכוי.
והשיא:אתמול קיבלתי חשבונית עבור חיוב טכנאי מיוחד שלא הגיע וחיוב על 500 דקות לחודש שלא היו ולא נבראו ומע"מ "כחוק"
שאלתי היא עד כמה? האם ייצר החמדנות שלכם מעביר אתכם על דעתכם? האם זה חוקי להכניס
לי את היד לארנק ולחייב אותי על מה שלא היה ולא נברא?
אני מבקשת את תגובתכם במיידי .


בברכה,
אוטורגוסט רחל


העתקים:המועצה לצרכנות
עיתון ידיעות אחרונות-מדור תלונה
עיתון מעריב-מדור תלונה

הובטח לי זיכוי ע"י מנהלת שחרות לקוחות אך לצערי לא הועבר הזיכוי לחברת האשראי עד לרגע זה.
אנא התערבותכם המיידית בסיפור החלם הנ"ל היות ואימי פנסיונרית החיה מקצבת הבטחת הכנסה וכל אגורה חשובה לה ובמיוחד שחוייבה על שירות שכלל לא קיבלה.
במקום למצוא פתרון פיצוי של 3 חדשים חינם כדי לרצות אותי הם עדיין ממשיכים לעבור על החוק פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנניתה של גב אוטורגוסט רחל טופלה על יד מחלקת פניות הציבור לשביעות רצון הצדדים תגובה:
נשמח לעמוד לשירתך בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה