פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור, סחבת וחוסר סגירת טיפול נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התלונה שלי לא טופלה במלואה יותר מחודש. התחברתי ל 012 לטלפון הקווי ורכשתי מהם את המכשיר עצמו לאחר פחות מיממה הוא לא עבד. דיברתי עם יותר מ 30 נציגים +הבטחה של שני מנהלים לחזור אליי(גולן ותהילה שכמובן לא חזרו). לבסוף הקו נותק ואמרו שיחזרו אליי בקשר לטלפון שלא עובד לאחר שיחות עם עוד מספר נציגים, אמרו לי שטכנאי יגיע אליי יום ראשון(11.05) ויחליף לי את הטלפון, אך הוא לא הגיע. הוצאתי מתחילת ההתחברות אין-סוף שיחות אליהם, תמיד טורטרתי בין נציג אחד לשני, וכבר עבר חודש והסיפור לא נסגר, על אף שכתבתי מייל לפניות הציבור-והוא לא נענה, יפעת.

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ניתה של גב' תורג'מני טופלה במחלקת פניות הציבור בחברתנו לשביעות רצונה תגובה:
נשמח לעמוד לשירתך בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה