פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על חיבור שמעולם לא היה. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים נציג של 012 יצר קשר עם אבי. חשוב לציין כי הקשר היה טלפוני בלבד ולא נשלח שום טכנאי או איש מכירות לביתנו לשם מכירה או התקנת קו או אינטרנט. תחילה ביקש הנציג מאבי את מס' כ.א. על מנת להמשיך טיפול, בסיום השיחה אבי ציין בפניו שאיננו מעוניין בחבילה המוצעת, לא נשלח מצד החברה שום טופס לחתימה ואבי לא התחייב לכלום מצידו ולא חתם על שום חוזה עם החברה. מזה כ-3 חודשים הוא מחויב בכ-60 ש"ח בחודש על - כלום ! אנחנו מחוברים לספק אינטרנט אחר ומעולם לא היינו לקוחות שלכם, לא קיבלנו מכם שום שירות, אנחנו לא מחוברים דרככם לאינטרנט ולא לטלפון ואתם גונבים לנו כל חודש 60 ש"ח !!!!
זאת חוצפה לשמה, מעולם לא נתקלתי בגניבה כזאת לאור יום. מצד חברה שאמורה לכבד את עצמה ולא לכפות על אנשים להיות לקוחותיה ולקחת מהם כסף במרמה.
אבקש את טיפולכם בהקדם האפשרי אחרת אאלץ לפנות לגורמים חיצוניים כגון עיתונות וטלוויזיה בכדי לעצור את הגניבה הזאת ולקבל את כספנו בחזרה!
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף במלואו במידי ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה, לפני פנייה לתקשורת. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונתה של גב בנישתי טופלה במחלקת פניות הציבור בחברתנו תגובה:
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה