אי מתן מענה הולם לתלונה על תיבת האימייל |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לכולם שלום
אני מנוי של 012 כבר כמה שנים באינטרנט וכמובן שיש לי חשבון אימייל אצלהם, עד עכשיו התייחסתי לחשבון זה כחשבון מרכזי ורשמתי אותו לקבלת הודעות בכל האתרים בהם אני מנוי, הבעייה היא שבתחילת חודש 5 התיבה הייתה עמוסה מידי ומשהוא קרה שם לא היה ניתן למחוק הודעות ולא היה ניתן לקבל הודעות, פניתי לחברה שם הסבירו לי שמעולם לא ראו תקלה כזו והם לא יודעים מה לעשות איתה, הפתרון שהציעו לי (שלא נראה הגיוני) אנו נמחק לך את כל התיבה ונקים אותה מחדש. מדובר על שנים של מידע חשוב. כמובן שאני הייתי צריך למצוא פתרון (ולא החברה) והורדתי את האימיילים למחשב שלי, כעת אמרתי לחברה לפתור את הבעייה גם אם זה אומר למחוק את המיילים, בחברה שיחקו עם התיבה והצליחו ליגרום לה לעלות מחדש עם האפשרות למחוק את המיילים אבל מה- 6.5 לא קיבלתי יותר אימיילים פניתי שוב לחברה מספר פעמים ועד היום לא נתנו לי פתרון או מענה כלשהוא, המיילים שהייתי צריך לקבל הם חשובים מאוד וכוללים חשבוניות וקבלות ולא קיבלתי אותם.
|
סידור מיידי של תיבת המייל למרות חוסר הניסיון של החברה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|