פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה מול ספקית האינטרנט 012 נושא התלונה:
מנסור(מנצור) אמיר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
‏20/05/2008
הנדון:ביטול עיסקה מול ספקית האינטרנט 012

שלום רב .
שמי אמיר מנצור,הזיהוי ב012 "רוטגר"
בתאריך: 12/5/08 יצרתי קשר עם ספקית האינטרנט 012 ,דיברתי עם נציג המכירות של 012 ולאחר שהעברתי לו את כל הנתונים שהוא ביקש ממני , הוא המבטיח לי שאני יחובר אליהם תוך 72 שעות למבצע שלהם של- 5 מגה בייט,וכעידוד אני אקבל חיבור ל-8 מגה בייט לחודשיים הראשונים. במחיר של 175.00 ₪ לחודש כולל תשתית, שהייתה לי מחיבור קודם דרך חב'- ייס.
1. עברו 72 שעות ותרם התחברתי ל-012 כשהתקשרתי לברר מדוע איני מחובר ? הוסבר לי שהקובץ שהם היו אמורים לשלוח לבזק טרם נישלח מכיוון שקו הטלפון רשום ע"ש אימי , והנציג ביקש ממני את פרטיי הרישום של אימי של קו הטלפון בבזק,והוא הבטיח שתוך 72 שעות נוספות אני יחובר ל 012 .
2. עברו שוב 72 שעות ועדיין איני מחובר ל 012 כפי שהובטח לי לחבילת המבצע המוזכר לעי"ל .
3. לאור כל האמור לעי"ל החלטתי לבטל את העיסקה מול 012 לאלתר.
4.יצרתי קשר עם שרות לקוחות של 012 ושם לאחר שהבהרתי את רצוני לבטל את ההתקשרות איתם, נמסר לי ע"י הנציגה בשם יילנה שבגלל שהשתמשתי בשרותי
האינטרנט של 012 לא ניתן לנתק אותי. הדבר הדהים אותי כי ככל הידוע לי ניתן לבטל כל עיסקה תוך 14 יום ו/או 30 יום מיום חתימת העיסקה.
5. כשהתעקשתי לבטל את ההתקשרות ל- 012 הועברתי לאחראית בכירה והיא מסרה לי שאם ברצוני להתנתק מ 012 עלי לשלם כנס של 89.00 ₪ לערך לחודש למשך 1שנה כפיצוי.

6. עברו כ7 ימים ועדיין לא הצלחתי למצוא מישהו ב- 012 שיוכל לפתור את הבעיה הנ"ל בצורה ראויה ונכונה.
7. כמו כן כאשר דיברתי עם חב' האשראי נמסר לי שאנני יכול לבטל החיוב רק 012 יכולים , דבר שנראה לי תמוה מכיוון שאני הוא הלקוח של חב' האשראי ובעל הכרטיס.
8. בשיחתי עם הנציגה הבכירה של -012 הצעתי לשלם להם עבור הימים שהשתמשתי בשרותי האינטרנט שלהם כביכול נכון ליום זה 7 ימים, והם יבטלו את ההתקשרות בינינו אך נענתי בשלילה .
9.האם ניתן להחזיק אותי כבן-ערובה בידי 012 ? למרות שהבעתי את רצוני להתנתק מהם כיומיים לאחר ההתקשרות ולפני תום 14 ימי עסקים?
האם כדי להתנתק מהם עלי לשלם דמי סחיטה בסך 89.00 ₪ לחודש במשך 1שנה??
האם הופנו התלונות שקיבלתם בנושא ספקית האינטרנט 012 למשרד התקשורת? אם לא צריך להפנותם בדחיפות , רצוי מאוד שמשרד התקשורת יקבל את כל המידע לגבי התנהלות חב' 012 כלפי לקוחות, וכמו ששר התקשורת נתן ל-012 זיכיון לאינטרנט כך הוא גם יוכל לקחת אותו בחזרה!!

תודה מראש על התייחסותכם
לתשובתכם אודה.

אמיר מנצור : [email protected]

העתקים: משרד התקשורת
נציב תלונות הציבור,
האגודה למען הצרכן.







עלבון,בזבוז זמן , כספי סוג הנזק :
היתנתקות וביטול עיסקה לאלתר פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר מנצור טופלה לשביעות רצונו במחלקת פניות הציבור בחברתנו תגובה:
נשמח לעמוד שלירותך בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה