פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשיכים לגבות ללא אישור נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
למרות שההתקשרות הסתיימה ודרישתי להפסיק את הוראת הקבע שיחה בת 21 דקות עם גיל מקשרי לקוחות שאמר שתוך 48 תבוטל הוראת הקבע אך בפועל היא עדיין עומדת בעינה. וכן, בשיחתי מהיום, עם אנטואנט בה שוב ביקשתי להפסיק את הוראת הקבע אך נתקלתי בסירוב כי הנושא בטיפול של גיל.. אין מנהל זמין ואין עם מי לדבר. ההרגשה היא שרוצים למכור ולא מכבדים את רצוני להתנתק ובדרך מבזבזים את הזמן בשיחות ארוכות.
כספי סוג הנזק :
ביטול הוראת הקבע פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אדר טופלה במחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו תגובה:
נשמח בעתיד לעמוד לשירותך בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה