|
|
|
|
|
|
אי ביטול מנוי לגלישה באינטרנט ולחיוג לחו"ל. |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריכים 17.2-18.2 הודענו ל012 על ביטול המנוי בכתב, בפקס ובטלפון ובקשנו אישור על הביטול בכתב. כיום, יותר משלושה חודשים אחרי הפניה, עדיין ניתן לראות חיובים על הוראת קבע שאמורה הייתה מזמן להתבטל (וכמובן שלא קיבלנו אישור על ביטול ההו"ק).
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול ההוראת קבע, ביטול שיוך הקו ל012 ומחיקת של מספר כרטיס ממאגר הנתונים של 012 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב בריל טופלה לשביעות רצונה במחלקת פניות הציבור בחברתנו |
תגובה: |
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת |
פתרון: |
|
|
|