פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה לא מוכנה לקיים את מה שסוכם, זה העיקר לפחות. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תחילת חודש מרץ פניתי ל012 עם בקשה להתנתק, לאחר וקיבלתי הצעה טובה יותר בבזק ששילבה החזר על תשלום של ספקית האינטרנט על ידי ביצוע שיחות לחו"ל. ומכיוון שאנו מתקשרים הרבה, הדבר השתלם לנו מאד.

אך כאשר הגעתי ל"קשרי לקוחות" של 012, הוצעה לי על ידי מורן הצעה דומה מבחינת העליות. במסגרתה אני משלם על אינטרנט לפי המבצע שהיה להם ומשלם 12 אגורות לדקה לאותו יעד שאני מעוניין. מכיוון שאני בחברה מאז שהתחברתי לראשונה לאינטרנט וההצעות היו דומות סה"כ, הסכמתי.

כעבור חודשיים, שמתי לב שאני משלם מחירים לא הגיונים עבור השירותים של 012. לאחר בירור ראשוני נאמר לי שהמבצע האחרון שהוצע לי הוא 59 אגורות לדקה ושהסכמתי לו. כל ניסיון שלי לדבר עם אותה נציגה (ושמה אוסנת) ולהסביר לה שהדבר אינו נכון ואיני משקר לה, עלה בחוסר הקשבה וטענה שאין שום דבר כזה שמופיע ברשימות שלי, דבר שלא גורם להרגיש טוב מדי.

רק לאחר הניסיון השלישי (והרבה זמן על הקו), הצלחתי להגיע לנציגה (ליטל) שמצאה את המבצע שהבטיחו (כתוב באותו מקום שקודמיה פשוט אמרו שאין שם כלום, דבר מעניין בפני עצמו). למזלי אותה נציגה כן לקחה את הנושא לבדיקה ומעקב וקיבלתי ממנה הבטחה להחזר כספי לפי תעריף שהובטח לי.

אך מכיוון שיחד עם קבלת המבצע שהוצע לי, הסכמתי להתחייב לתקופה של שנה בהתאם לתנאים שקיבלתי. ביקשתי לתת לי את המבצע שהובטח או לחילופים להפסיק את ההתחייבות. התגובה הייתה, שמצבע כזה מעולם לא היה ואין להם שום אפשרות להפסיק את ההתחייבות. הדבר לא הגיוני מכיוון שאת המבצע קיבלתי הרי מנציגה שלהם.

לאחר שביקשתי לדבר עם אותה מורן מקשרי לקוחות, על מנת לקבל הסבר למה הובטח לי משהו שבדיעבד לא היה בכוונתה לבצע, נאמר לי שמורן תחזור אלי. לאחר שבועיים שלא קיבלתי תשובה, התקשרתי למוקד. שם נאמר לי מורן כבר עדכנה את התייחסות שלה (שבה כתוב שאין אפשרות לבטל) והעניין סגור, למרות שאף אחד לא דיבר איתי. בנוסף התברר לי שהזיכוי שהוחלט שאקבל, היה רק חלקי ועל חודש אחד.

הנציג (בוריס) הבטיח לי לבדוק את הפיצוי וקיבלתי חצי שעה חינם לשנה. על ההתחייבות, נאמר שאין מה לעשות.

עכשיו לאחר שאיבדתי כל אמון בשרות שאני מקבל, והגעתי למצבים שלא מאמינים לי, למרות שבדיעבד מסתבר שהכל היה כתוב להם.כל הבטחה שקיבלתי הופרה ואני כבר לא יכול להאמין למה שהחברה הזאת תציע לי. על מנת לבדוק משהו במוקד, אני מבזבז על הקו שעות עבודה (במיוחד כאשר צריך להתחיל את המקרה מחדש). אני מבקש לקבל תשובות על ההתנהלות והיחס שאני מקבל ובעיקר מענה על העובדה שהחברה לא מתכוונת לקיים את החלק שלה, אבל מכריחה אותי לקיים את שלי.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
לקוח טול על ידי מחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו המלאה . תגובה:
נשמח לעמוד שלרותך בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה