פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות פשוט מזעזע ורשלני ומוצרים גרועים - טלפון,פקס,אינטרנט נושא התלונה:
זינגר יעל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏02 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בקצרה (נכון, זה ארוך מאוד, אבל זה באמת בקצרה אחרי כל מה שעברתי לאחרונה...), מאז שעשיתי את הטעות החמורה של לעזוב את בזק לטובת 012 בטלפון, פקס ואינטרנט (עם תשתית הוט) - אין לי את שלושתם כמו שצריך!!! ובאף אחת מהחברות לא מתייחסים לפנייתי כבר חודשים. מבטיחים שיטופל ולא קורה כלום. מבטיחים טלפון חזרה 'עוד היום' ואחרי שבועות אני נשברת ומתקשרת שוב. כבר חודש וחצי אין לי פקס בכלל, קו טלפון יש לי רק מדי פעם, חודש שלם לא היה לי טלפון כלל ואת כל השיחות נאלצתי לעשות מהסלולרי - מה שניפח את החשבונית מאיזור ה-400 ש"ח לכמעט 1200!!! כנ"ל פקסים - כשאני צריכה לפקסס אני הולכת לדואר... כשאני צריכה מייל דחוף אני נאלצת לפעמים ללכת לאינטרנט קפה ולשלם ממיטב כספי על כל שעת גלישה, זה אחרי שקניתי ציוד משרדי (מחשב-פקס-טלפונים וכו') בלמעלה מ-10,000 ש"ח. כאן המקום לציין שאני עובדת רוב הזמן מהבית והנזק המצטבר כאן הוא בלתי נתפס בכלל. הנציגים שלהם לא מבינים על מה הם מדברים, הם – סליחה על הביטוי – טפשים ברובם והם חסרי כל יכולת של שירות בסיסי ללקוח - ובטח לקוח שמעוצבן כבר על חודשים של תסכול. תוסיפו על זה המתנה שיכולה לפעמים להגיע בכיף ל-30-40 דקות עד שמישהו עונה. ואז אין לו מושג איך לטפל בך והוא מייבש אותך על התקליט עוד כמה וכמה פעמים. וכל זה, כמובן, על הסלולרי שלי בפעמים שהקו שלי בבית מנותק...
החצופים האלה עוד אמרו לי, שאם אני כל כך לא מרוצה אני יכולה להתנתק - אבל אז אצטרך לשלם שנה קדימה כי אני מחויבת לכך... כלומר יש להם חוזה די נוח וחד צדדי - אני מחויבת להם (בכסף), הם לא מחויבים לי בכלום (לא שירות ולא מוצר)!! אגב הדרך היחידה שגרמה להם לחזור אליי, וגם זה לקח שבוע, היא להוציא להם מכתב אזהרה מעורך דין, שגם זה כמובן עלה לי כסף (שאגב, אמר לי שיש לי פה אחלה קייס לתביעה אם יש לי זמן וכוח להתעסק עם זה) - והיתה להם החוצפה לומר לי שהם פשוט יזכו אותי על התקופות בהם לא היה לי טלפון ואינטרנט. היו אצלי טכנאים כבר כמה וכמה פעמים, ייבשו אותי בבית ימים שלמים וכלום לא נפתר. ככה כבר 4 (!) פעמים. במליון הטלפונים פיתחתי לי כבר מקצוע של גננת - הוט מלכלכים על 012 ואומרים שזה אשמתם, 012 מלכלכים על הוט ואומרים שזה אשמתם, - כן כן, גם כשאני על הקו... וכך חוזר חלילה כבר שלושה חודשים תמימים!
בחישוב כללי שעשיתי אני אומדת את הנזקים שהם עשו לי (לא כולל הרבה מאוד עוגמת נפש, ובלי הגזמה - בין 30 ל-40 שעות שיחה איתם בחודשים האלה) בכ-6000 ש"ח. אני דורשת מהם מינימום פיצוי של מחצית מהסכום הזה - 3000 ש"ח, שנראה לי יותר מהוגן. לדעתי על שירות כזה הם צריכים לשלם מחיר הרבה יותר גבוה אבל אני הולכת על הריאלי. אני חייבת לומר שאי ישראלית כל חיי, כך שראיתי שירות גרוע מהו, אפילו הרבה פעמים - אבל מעולם, מעולם, מעולם, לא נתקלתי בשירות כזה מחפיר. אם הייתי עושה פארודיה על מתן שירות גרוע, לא הייתי מצליחה לביים את זה ככה. אני מכה על חטא שהמלצתי לחברים ומכרים על המחירים הנמוכים שלהם, ומזהירה את עכל מי שאפשר בכל דרך אפשרית, לא להעז אפילו לשקול לרגע לעבור ל-012 או להוט, זה כל כך כל כך לא שווה את המעט חסכון בכל חודש. ביזיון!!!!!
נזק כספי רב, בזבוז עשרות שעות, עוגמת נפש נדירה בגודלה סוג הנזק :
פיצוי *כספי* הולם, זיכוי על כל החודשים האחרונים, אי חיוב בקנסות אם אמשיך להיות לא מרוצה וארצה לעזוב פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' זינגר טופלה על ידי פניות הציבור בחברתנו תגובה:
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה