פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות תעבורה 012 חיוב קנס ניתוק שלא בצדק ואי החזר כספי במשך 7 חודשים נושא התלונה:
זיבלי ויספלד יעל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת אוקטובר התגלו תקלות בתקשורת אינטרנט ביני לבין בסיסי הנתונים של החברה בה אני עובדת לחברה מוקדים באנגליה וארהב.בעיות תעבורת נתונים אילו לא איפשרו לי למשון דאר אלקטרוני בצורה שוטפתאו לצפות המחירונים מלאים וכו...דבר שמנע ממני מתן שרות ללקוחותי בארץי.רק באמצע נובמבר לאחר שטירטרתי את קבוצת IT בחברה שלי בחול שלא לדבר על שעות העבודה והוצאות על הטלפונים התגלה שהבעיה היא בתעבורה של 012 כדי לתקשר עם הSERVER באנגליה התעבורה עוברת דרך סיגפור וחזרה מה שמאיט מאוד את הקצב עד שהסרבר לא מזהה תיקשורת.יש לי 2 חשבונות ב012 אחד עיסקי 2.5M FIXED IP ואחד רגיל 750M . ב 16 לנובמבר הצלחתי להגיע לקבוצת תמיכת ISP והעברתי לההם הוכחות על בעיית התעבורה אמרו שייטפלו ב 19 לנובמבר העברתי הוכחות שגם בחשבון הרגיל יש את אותה בעיה.בכל אותו זמן אין אני מסוגלת לתפקד בעבודה ויש פגיעה ישירה בהתנהלות העסק.ב21 לנובמבר התחברתי ל 013 וביקשתי להתנתק מ 012 וזאת כמובן ש מ16 לנובמבר לא סיפקה 012 כל פיתרון לבעיה. יתרה מזו אמיר מ ISP אמר לי שאולי יצליחו לתקן את הבעיה ב FIXIP אבל בחשבון הרגיל 300760390זה בעייתי דיברתי עם סיון משרות לקוחות שאמרה שאין התחייבות על חשבון 300760390 ועל החשבון העיסקי יש התחייבות עד 28 לנובמבר.שלחתי פקסים עם בקשת התנתקות התקשרתיי לוודא שהגיע ודיברתי הפעם עם ליאת נתנאל משרות הלקוחות שביקשה שאעביר ב EMAIL את הבקשה...גם את זה עשיתי ,היום28 לנובמבר התקשרתי לוודא שהכל בסדר עם ההתנתקות ולהפתעתי נציג בשם איתי המציאי לי שייש לי התחייבות עד מרץ 2008 על חשבון 300760390 ואני צריכה לשלם קנס בשווי כל החודשים אם אני רוצה להתנתק.
זה לא עניין אותו בכלל ש 012 לא סיפקה את השרות לפי החוזה לא עניין אותו ש מ 16 לנובמברעד 21 לנובמבר אני בטיפול של ISP ללא כל תוצאה.ועוד ברוב חוצפתו אמר לי שאני הייתי צריכה להמתין עד ש ISP יצליחו לתקן את הבעיה.זה לא הטריד אתו 012 שהם דפקו לי הכנסות במשך חודש וחצי זה לא עניין אותם שלא נתנו פרק זמן מוגדר מראש לפתרון הבעיה שלהם אבל הם מצפים שלקוחות ישבו וימתינו עד אין קץ שהם יפתרו את הבעיות.
לא רק שלא חשבו לתת פיצוי עכשיו הם גם רוצים שאני אשלם קנס וסרבו לתת לי לדבר עם מנהל .
מיותר לציין שהתחברתי ל 013 ואין שום בעיות עכשיו.ויש ביידי את כל ההוכחות שסיפקתי ל012 את כל המידע שביקשו.
למרות כל האמור 012 חייבה אותי בקנס התנתקות ולא טיפלה בתלונתי אך בחרה לאמר באתר זה שטופלתי על ידי שרות העסקי. לאחר תלונות חוזרות ונשנות באתר זה קיבלתי סוף סוף טלפון משמור לקוחות שאקבל את כספיי הקנס בחזרה ביוני אנחנו כבר ביולי והחזר אין!!!מנובמבר אני מחכה להחזר אם 012 חושבים שאני אתייאש ואעבור הלאה יש להם טעות




כספי סוג הנזק :
אישור ביטול ללא קנס החזר כספי והתנצלות על הייחס המבזה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונתה של גב זבילי יעל טופלה לשביעות רצון הצדדים על ידי נציגה ממחלקת פניות הציבור של חברתנו תגובה:
נישמח לעמוד לשרותכם בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה