פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מזעזע של מחלקת שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 25/05/2008 פניתי למחלקת שירות לקוחות עם בקשה לקבל חשבוניות עבור שיחות לחו''ל מחודש פברואר עד חודש אפריל משום שקיים חיוב כפול מחברת HOT ו 012 עבור שיחות בינלאומיות .
חברת HOT ביקשה הוכחות שאני מנוי של 012 ולכן אני התבקשתי לשלוח העתק של חשבוניות מחודשים הנ''ל.
בשיחה שהיתה ב25/05/2008 הנציגה הבטיחה שתוך שבוע החשבוניות יהיו אצלי בבית. כמובן החשבוניות לא הגיעו ובעוד שבועיים16/06/2008 אני שוב פעם התקשרתי לשירות לקוחות וכמובן הובטח שבעוד שבוע החשבוניות יהיו אצלי. בתאריך 24/06/2008אני בקוצר רוח פותח את תיבת הדואר שלי ולצערי הרב לא רואה שום מעטפה עם סמל של 012. בשיחה עם נציג שירות לקוחות נאמר שהיתה תקלה ויש עיכוב בהוצאת חשבוניות. יחד עם זאת בעוד שבוע אני אראה את המעטפה הרצויה. כמובן בתאריך 02/07/2008 אין חשבוניות ואני שוב מתקשר לשירות לקוחות ומתברר שעדיין הבקשה שלי לא הושלמה והנציגה הבכירה תעביר בקשה לזרז את הפניה שלי לגורם הרלוונתי. אחרי חודש ושבוע הועברה(אם בכלל) בקשה להוציא חשבוניות!!!. מדובר בהחזר של יותר מ 2000 ש''ח והסכום מתעקב בגלל טיפול רשלני של מחלקת שירות לקוחות חברת 012. בתום תקופת התחייבות שלי אני בטוח שאתנתק משירותי שיחות לחו''ל וספק אינטרנט של החברה הזאת. לא היתי מאמין שבשביל להדפיס חשבוניות אני צריך להגיע עד מחלקת פניות ציבור.

כספי סוג הנזק :
תשלחו לי סוף סוף את החשבוניות. לא מבקש אפילו פיצוי!!! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונתו של מר ביורוקב פבל טופלה לשביעות רצון שני הצדדים תגובה:
נישמח ונעמוד לשרותכם בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה