פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי,מידע כוזב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ההורים התמימים והחמודים ראו פירסומת נחמדה של 012 והתקשרו באמת לברר אחרי המון שכנועים והמון מתנות שהוצעו לנו ההורים שלי הסכימו, אני דיברתי עם הנציגה גם שנתנה הצעה הוגנת אמרה שהיא מנתקת אותי מהחברה בה אני נימצא,[נטויזן] שדרך אגב היא חברה מעולה ואני מצטער על כול יום שעזבתי אותה, אבל בפועל מתברר שלא עזבתי אותה,כי הילה המקסימה אמרה שהיא תנתק אותי ולא ניתקה, לאחר החיבור שנעשה באמת היה שבוע אחד הכול טוב ואז בעיות בקליטה בטלפון וגם נפילות במחשב איין ספור פעמים שאמרו שיחזור ולא יחזורו, צלצלתי אלהם התלוננתי אמרו לי שישלחו טכנאי אבל לא שלחו,התקשרתי שוב ושוב וחוץ מלקחת ממני פרטים ולהעביר אותי לטכנאי לא עשו כלום, כעסתי והקלטתי את השיחות עם הנציגים שטוענים תמיד שיחזרו ולא חוזרים, שאני אומר להם שניא יפנה לפניות ציבור החוצפנית עונה לי בכייף אתה לא מפחיד אף אחד רוצה פקס?
זה יחס של חברה?,אני שם לב שיש פה המון תלונות אני חושב על תביעה יצוגית אולי ואת השיחות באמת להעביר לאחד מערוצי הטלווזיה
לאפשר לי לדבר בפון ולגלוש במחשב בצורה תקינה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונתו של מר עוז טופלה במחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו תגובה:
נישמח ונעמוד לשרותכם בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה