|
|
|
|
|
|
חיוב כספי על מתנה שקיבלתי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כלקוחה חדשה ב-012 נציג השירות הציע לי לקבל מתנה - מקלדת סיליקון.
לא שיש לי שימוש במקלדת סיליקון אבל כישראלית טיפוסית - מציעים לך מתנה אז אתה לוקח (חשבתי שמדובר במשהו אטרקטיבי, עד שקיבלתי את המקלדת ביד).
לאחר כשבועיים מיום החיבור - קיבלתי את המתנה בדואר שליחים וכעבור חודש ראיתי בחשבון הראשון שלי - חיוב גדול יותר ממה שהייתי צריכה להיות מחוייבת.
לאחר בדיקה מסתבר שחייבו אותי על המקלדת ועל המשלוח.
המקלדת יושבת אצלי בארון ואני מוכנה להחזירה, כי בעיניי מדובר במתנה עלובה ביותר ש- 012 יכלה לתת ללקוחה חדשה המצטרפת אליהם, במיוחד שלאחר סקר שוק שעשיתי לפני החיבור ל- 012 - קיבלתי מחברות אינטרנט אחרות הצעות למתנות הרבה יותר אטרקטיביות, ובטוח שלא הייתי צריכה לשלם עבורן.
מזל שבדקתי את החשבונית ומעתה אבדוק כל חשבונית שמגיעה מ- 012,
היה עדיף שלא תציעו לי מתנה כזאת מצחיקה ובטח שלא אצטרך לשלם עבורה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב שלו טופלה לשביעות רצונה , החיבו שראתה היה בעבור דמי משלוח למתנה . יש להדגיש שדמי המשלוח נגבים באופן אוטמטי לאחר עדכון משלוח המתנה ואכן הגב, שלו זוכתה בחשבונית לאחר מכן בדמי המשלוח |
תגובה: |
נשמח לעמוד שלירותך בכל עת |
פתרון: |
|
|
|