פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי על מתנה שקיבלתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוחה חדשה ב-012 נציג השירות הציע לי לקבל מתנה - מקלדת סיליקון.
לא שיש לי שימוש במקלדת סיליקון אבל כישראלית טיפוסית - מציעים לך מתנה אז אתה לוקח (חשבתי שמדובר במשהו אטרקטיבי, עד שקיבלתי את המקלדת ביד).
לאחר כשבועיים מיום החיבור - קיבלתי את המתנה בדואר שליחים וכעבור חודש ראיתי בחשבון הראשון שלי - חיוב גדול יותר ממה שהייתי צריכה להיות מחוייבת.
לאחר בדיקה מסתבר שחייבו אותי על המקלדת ועל המשלוח.
המקלדת יושבת אצלי בארון ואני מוכנה להחזירה, כי בעיניי מדובר במתנה עלובה ביותר ש- 012 יכלה לתת ללקוחה חדשה המצטרפת אליהם, במיוחד שלאחר סקר שוק שעשיתי לפני החיבור ל- 012 - קיבלתי מחברות אינטרנט אחרות הצעות למתנות הרבה יותר אטרקטיביות, ובטוח שלא הייתי צריכה לשלם עבורן.
מזל שבדקתי את החשבונית ומעתה אבדוק כל חשבונית שמגיעה מ- 012,
היה עדיף שלא תציעו לי מתנה כזאת מצחיקה ובטח שלא אצטרך לשלם עבורה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב שלו טופלה לשביעות רצונה , החיבו שראתה היה בעבור דמי משלוח למתנה . יש להדגיש שדמי המשלוח נגבים באופן אוטמטי לאחר עדכון משלוח המתנה ואכן הגב, שלו זוכתה בחשבונית לאחר מכן בדמי המשלוח תגובה:
נשמח לעמוד שלירותך בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה