פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על טלפון כאשר אין לי טלפון שלהם! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני רואה בפירוט האשראי שלי שאני משלם סכום גבוה על האינטרנט.בבירור איתם אני מגלה,שאני משלם גם על קו טלפון,וזה כבר מספר חודשים.יש לי קו רק של בזק.הנציגה שענתה לי רק אחרי יותר מ-10 דקות,מסרה לי טלפון אחר,ואמרה שיענו מהר.התקשרתי וענתה לי כעבור 10 דקות,ואמרה שלא יכולה לטפל בבעייה כי אין לה מישהו פנוי.גניבה,לא התקינו לי שום קו,רק התעניינתי לפני מספר חודשים על הקו,ולא חתמתי על שום מסמך.ואני לקוח ותיק שלהם באינטרנט,ויותר אני לא רוצה שום קשר איתם
כספי סוג הנזק :
ביטול והחזר רטרואקטיבי ופיצוי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מר יהונתן אייל טופל ע"י נציגת שרות לקוחות לשביעות רצון שני הצדדים תגובה:
נישמח ונעמוד לשרותכם בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה