חיוב על טלפון כאשר אין לי טלפון שלהם! |
נושא התלונה: |
יום ראשון 06 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני רואה בפירוט האשראי שלי שאני משלם סכום גבוה על האינטרנט.בבירור איתם אני מגלה,שאני משלם גם על קו טלפון,וזה כבר מספר חודשים.יש לי קו רק של בזק.הנציגה שענתה לי רק אחרי יותר מ-10 דקות,מסרה לי טלפון אחר,ואמרה שיענו מהר.התקשרתי וענתה לי כעבור 10 דקות,ואמרה שלא יכולה לטפל בבעייה כי אין לה מישהו פנוי.גניבה,לא התקינו לי שום קו,רק התעניינתי לפני מספר חודשים על הקו,ולא חתמתי על שום מסמך.ואני לקוח ותיק שלהם באינטרנט,ויותר אני לא רוצה שום קשר איתם
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול והחזר רטרואקטיבי ופיצוי על עוגמת הנפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|