פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע וכושל של 012 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי למבצע של 012 לקו הטלפוני הביתי לפני כשבועיים, ומאז אנו נתקלים בבעיות עם קו הטלפו ונותרים ללא קו בבית למשך ימים
אנו פונים שוב ושוב לחברה אך מטורטרים מנציג אחד לשני והבעיה אינה נפתרת
אנו נאלצים להתקשר מהטלפון הנייד שלנו שוב ושוב וממתינים זמן ארוך אך אין קול ואין עונה
כאשר כבר עונה נציג הוא מבקש ממני להשאיר פרטים כדי שיחזרו אליי אך שוב לא חוזרים ולא פותרים את הבעיה ואני עדיין ללק קו טלפון בבית
אני מצטערת שהצטרפתי למבצע הזה וברצוני לבטל את כל עסקותיי עם 012
גם באינטרנט וגם בקו הטלפון
השירות הוא כושל ונורא ואני מעדיפה לשלם יותר לחברת בזק מאשר להתענות עם חברה שכזו שלא יודעת לטפל בלקוחותיה י
פתרון הבעיה וזיכוי עבור כל השיחות שנעשו מהנייד שלנו פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בן יחזקאל טופלה לשביעות רצון שני הצדדים תגובה:
פנייתה של גב' בן יחזקאל טופלה לשביעות רצון שני הצדדים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה