פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב במשך שנתיים וחודש לאחר בקשת התנתקות (ב 2006) נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן הפרטים בפשטותם:
בתאריך 31.05.2006, פניתי אל שרות הלקוחות במטרת ביטול המנוי שהיה ברשותי, ביטול המנוי נבע מתוך חוסר צורך במנוי על אף היותי שבע רצון מהשרות.
מתוך המוזכר לעיל, ניתן היה להבין שאין אפשרות לשכנע אותי ע"י נציגים אחרים של 012 וזאת מאחר שלא נזקקתי למנוי ואכן לא חזרו אלי מרגע זה (31.05.2006).

בתאריך ה 1.7.2008, גיליתי להפתעתי שחשבוני עדיין מחוייב מדי חודש על סך 81 ש"ח וכן חוייב יותר משנתיים, סכום מצטבר של 2025 ש"ח (ללא הצמדה וריבית).
מאז שיחתי חזרו אלי נציגי שרות 5 פעמים- בשיחה השלישית הציעו לי פיצוי של 600 ש"ח, ברביעית 810 ש"ח ובשיחה החמישית אמרו ש"אין מה לעשות" והייתי "פרייאר" שלא בדקתי את החיובים וכן "עם כל הרמאים של היום היית צריך לבדוק" אציין שבחיובים הבאים של הויזה (1.8.2008) עדיין קיים חיוב עתידי.

אני כבר מותש מהשיחות איתם וגם אין לי זמן להתעסק איתם יותר
אשמח לקבל את עזרתכם
התשה סוג הנזק :
החזר כספי של 25 חודשים פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
קוח טופל לשביעות רצונו המלאה על ידי מחלקת פניות הציבור של חברתנו תגובה:
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה