פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא קבלת שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 13.2 דיברתי עם נציג מכירות בשם רועי וביצעתי עימו עסקה לשנה בתשלום חודשי של כ-25 ש"ח (כך יצא לאחר חישוב של שלושה חודשים חינם). בתום השיחה עימו הועברתי למחלקה הטכנית לחיבור האינטרנט. לאחר ניסיונות הם הודיעו לי כי לא ניתן להתחבר כיוון שיש לי עם הוט חיבור ללא ספק ולכן אני צריכה לדבר עימם כדי לסדר זאת (דהיינו בתום שיחה זו לא חוברתי כלל ל- 012). לאחר כשעתיים יצרתי קשר עם מוקד שירות הלקוחות וגם עם נציג המכירות שדיברתי עימו על מנת לבטל את העיסקה מטעמים אישיים (היה למישהו מהשפחה מנוי מיותר שהעביר אותו על שמי). כמובן שכיוון שכבר "התחייבתי" כלפם לשנה לא התירו לי לבטל את העיסקה למרות שעבר זמן מועט ולמרות שלא קיבלתי עדיין את השירות בכל זאת התעקשתי ודיברתי איתם שוב באותו יום ואז אמרו שיבדקו ויחזרו אלי. בינתיים לא קיבלתי מהם שום דבר לא על העיסקה, לא איזושהי קבלה המפרטת את השימוש בשירותיהם, לא התחברתי עדיין אליהם ולכן הסקתי שאינני מנויה שם עוד.

ב- 23.6, לאחר כארבעה חודשים חוייבתי על 29 ש"ח כחלק מעיסקה זו.

כשראיתי את הקבלה יצרתי עימם קשר לבירור מדוע חוייבתי שכן חשבתי שהמנוי כבר בוטל. דיברתי עם נציג בשם אביב שאישר את טענותי בדבר הבקשה לביטול, חוסר ההתייחסות מצד החברה לבקשה זו וכן גם העובדה היותר חשובה שמעולם לא התחברתי אליהם בפועל ולא גלשתי דרכם, לאחר המתנה ארוכה העביר אותי למוקד קשרי לקוחות. דיברתי שם עם נציגה בשם סמדר שטענה שאני מספיק "בוגרת" בשביל לדעת שלא מבטלים עסקה בהתחייבות (למרות שזה נעשה באותו היום ולמרות שעדיין לא קיבלתי את השירות אני מחוייבת כלפם). כמובן שתשובתה לא סיפקה אותי ולכן היא הפנתה אותי לפניות הציבור. עוד באותו היום שלחתי להם פקס' המתאר את כל השתלשלות הדברים וקיבלתי מהם הודעה טלפונית לאחר יומיים כי יש להם את התשובה.

התקשרתי שוב ב- 27.6, ולאחר שיחה קצרה עם נציגת השירות הועברתי לנציג בכיר בשם יוסי מקשרי לקוחות שטען שלמרות שהוא מודה שלא התחברתי ולא גלשתי וביקשתי לבטל לאחר זמן קצר, עדיין קיבלתי "שירות" כשלפי טענתו גם השיחה עם הטכנאי נחשב שירות וגם השיחה עם שירות לקוחות זה שירות ולכן עלי לשלם על כך. בנוסף דרשתי לקבל את פרטי העסקה בכתב על מנת לבדוק את כל התנאים וגם תנאי ביטול (שלטענתו תנאי ביטול העסקה הם בגובה עלות העסקה- שזה נשמע מופרך למדי), הוא טען כי הם לא מחוייבים לשלוח מסמך כתוב וכי כך זה עובד והחוק לא מחייב זאת, אפילו לאחר שהקראתי לו את סעיפי החוק בדבר עיסקה טלפונית הוא סירב לשלוח לי הסכם כתוב. ביקשתי לדבר עם המנהל והוא טען שזו התשובה האחרונה והוא יודע את החוקים, התעקשתי והשיחה הסתיימה בכך שתוך 72 שעות יחזור אלי מישהו מההנהלה של שירות הלקוחות. יש לציין שבמקביל גם חבר שלי דיבר עימם ודיבר עם מס' נציגים וניסה לדבר עם מישהו מוסמך כשכל פעם מישהי בשם אחר הציגה עצמה כמנהלת ולא הציעה לנו פתרונות. כמובן שעד היום לא קיבלתי תשובה בחזרה ולא שוחחתי עם מנהל.

לא ייתכן שחברות גדולות כאלו נותנות שירות כזה, ולא ייתכן שעסקה שנעשתה רק בטלפון כשלא חתמתי על שום מסמך כתוב ולא התחיבו כלפי לשום דבר, לא תהיה ניתנת לביטול אפילו לאחר זמן סביר. ודאי שאם השירות היה ניתן, לא הייתי מבטלת, אך לא זהו המקרה. בנוסף, לא ייתכן שאדם שרוצה לדבר עם מנהל לא יוכל להגיע אליו וכן לא ייתכן שפשוט ייתעלמו מפניית הלקוחות, רק כדי לגרום להם להתייאש.


אבקש לבטל לי את המנוי ולא לגבות ממני תשלום נוסף על שירות שאני לא מקבלת ולא מעוניינת בו וכן להחזיר לי את הסכום שכבר נלקח ממני עבור ה"שירותים" שקיבלתי מהחברה.
כספי סוג הנזק :
לבטל את העסקה ולא לגבות תשלום נוסף. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה טופלה לשביעות רצון שני הצדדים תגובה:
נישמח ונעמוד לשרותכם בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה