פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות מכוונת וסירוב לביטול עסקה שעה לאחר עשייתה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אבי התחייב לבזק בנלאומי לאינטרנט, יומיים לאחר מכן לפני שגלש התקשרתי ל-012 וביקשתי לדעת את ההצעה שלהם. הם אמרו שאין בעיה להתנתק ונתנו הצעה טובה יותר. הוא התחייב על סמך מה שנאמר לו. התקשרתי ואין באפשרותו לבטל כרגע את בזק. חברת 012 מסרבת לבטל את ההתחייבות שבוצעה לפני שעתיים. כך שאבי מחויב פעמיים. ברשותי הקלטת האחראית שירי שמאשרת את כל הפרטים.
כספי סוג הנזק :
ביטול התחייבות שבוצעה בעקבות הבהרה שאין בעייה לבטל את ההתחייבות אצל המתחרה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
בטרם התקבלה פנייתכם בנושא, טופלה פנייתו של מר אהביה לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה