פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משך שנה וחודש שילמתי מחיר כפול עבור התשתית עקב טעות אצל 012 נושא התלונה:
הרשקו שירלי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת יוני השנה (2008) טילפנתי ל-012 לאחר שנה להתעדכן במבצע. בזמן השיחה שלי עם הנציג הגענו לזה שבמשך כל השנה וחודש האחרונים שילמתי גם ל-012 וגם לבזק מחיר כפול. בינתיים ששוחחנו הוא נתן לי דיל אחרי מיקוח כאשר הדיל היה עם HOT "בטעות" בלי לציין שזה HOT וכאשר אין לי HOT בבית ואף ציינתי זאת. בערך שבוע אחרי טילפנתי שוב לבדוק לגבי הסכום שקיבלתי מבזק ועלינו על כך אני והנציגה שקודם כל הנציג עדכן לי את האינטרנט עם HOT על אף שאין לי. היא אמרה שהיא באה לקראתי והציעה לי שאת הדיל אעשה באופן עצמאי עם בזק כי כך יצא לי זול יותר וכך היה. לבינתיים ביררתי שוב לגבי ההחזר שמגיע לי, היא אמרה שבאוגוסט רק אראה ואמרה שבטעות צוין החזר רק לחודש ולא כפי שהיה צריך שנה וחודש וטענה שהיא מתקנת את הטעות.
בתחילת אוגוסט טילפנתי לוודא מכיוון שיותר מדי טעויות חלו איתם בזמן האחרון, והכן שוב חלה טעות ודובר על החזר של חודש, ושוב ההתנצלות החוזרת והטענה שתוך מספר ימים אקבל את הסכום והנציגה אף דיברה עם האחראי ואמרה שהיא מבינה אותי ושאני צודקת ושהיא היתה חשה כמוני ואף הביאה לי מס' פניה כדי שהיה מכוסה שמה לא יוחזר לי הכסף למרות שהבטיחה. שכחתי לציין שכבר מהשיחה הראשונה בתחילת יוני ביקשתי שיתחילו לשלוח לי חשבוניות מה שלא עשו כלל כל השנה, וכמובן הם לא שלחו עד עצם היום הזה.
היום- 19-08-2008 טילפנתי שוב מכיוון שבדקתי באשראי ובבנק ולא קיבלתי אף סכום חזרה ולכן ביקשתי לבדוק את העניין ונחשו מה?! שוב צויין שכתוב החזר של חודש, ממש גניבה לאור יום זוהי התחושה. כמובן הנציגה שמה גלי אמרה שאני צודקת ואף בדקה את מס' הפנייה שהיה לי לאחר שציינתי אותו. ביקשתי לדבר אך ורק עם מנהל אז לאחר 20 דק' המתנה ושיחה על הקו פנה אלי אחראי בשם מאור ושוב הזדהה ושוב התנצל ושוב אמר שזה יטופל ובנוסף שהעביר להנהלה היותר בכירה של שירות הלקוחות וכך הלאה (כמובן שאינני מאמינה לאף מילה שיוצאת מפיהם) ואמר שתוך 3 שעות יחזור אלי מנהל בכיר יותר ושאם לא הוא יחזור אלי. ממתינה........ והם לא טילפנו כלל.
כספי סוג הנזק :
כספי ופיצוי ואפשרות ביטול פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
שוחחה עם גב' הרשקו נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו וטיפלה בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה