פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק, זלזול כלפי הלקוח, דרישה לתשלום קנס כלפי הלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך האירוע:

לפני כחודשיים התחברתי לחברת אינטרנט זהב- טלפון+ רשת ביתית באינטרנט. לאחר שהם חיברו אותי נוצרו לי בעיות בגלישה ובעיות בטלפון שלהם. הבעיה בטלפון היתה- אי קבלת שיחות נכנסות ויוצאות לעיתים קרובות, הבעיה באינטרנט היתה איטיות.
לאחר שאני שוחחתי עם כמה מנציגייהם של חברת אינטרנט זהב הגיע טכנאי שלהם לביתי, הוא היה בביתי כ- 3 שעות ולא הצליח לפתור את הבעיה, כששאלתי אותו מה אני אמור לעשות במצב כזה, הוא אמר לי שאני אדבר עם הבכירים בצוות הטכני וכך עשיתי, אבל ללא כל תוצאה חיובית.
לאחר הרבה מאוד שיחות עם הנציגים בחברת אינטרנט זהב, החלטתי שאני רוצה להיתנתק מיכוון שהם לא הצליחו לפתור את בעייתי. התקשרתי אלייהם בדרישה שיינתקו אותי וייזכו אותי על החיובים שהם חייבו אותי (ועדיין ממשיכים לחייב אותי), הם מצידם אומרים לי כל פעם שהם מנסים לפתור את הבעיה ואומרים לי שאני בהתחייבות איתם, כאשר אני אומר להם שהם לא עמדו בהיתחייבותם כלפי הם טוענים שהנושא בבדיקה, עד היום אף אחד לא חזר אליי והם עדיין ממשיכים לחייב אותי.
כמו כן, את הראוטר ואת המתאם של הטלפון אני החזרתי לטכנאי שלהם.

כספי, סוג הנזק :
ניתוק של האינטרנט, ביטול חיוב וזיכוי עבור חייובים קודמים, פיצוי על כל הנזק ועוגמת נפש פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר ברנר טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה