|
|
|
|
|
|
ביטול עסקה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 29 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך29/10/08בשעה16.30 סגרתי טלפונית עסקה עם חברה012 לגבי חיבור אינטרנט.למחרת בבוקר שוב יצרתי קשר בכדי לבטל את עסקתה.הנציגה היתה כל דבר חוץ מאדיבה וטענה שאין שום דרך לבטל את העסקה ולא משנה שלו עברו אפילו 24שעות(לא מדובר על 14יום לפי חוק).כמו כן הוסיפה כי לאחר שנתתי את פריתי כרטיס אשראי מחובתי לשלם על כך.אנחנו גרים במדינה דמוקרטית שיש בה חוק וסדר ואין כזה דבר שאי אפשר לבטל עסקה.בטח ובטח כאשר לא עברו 14יום עסקים ואפילו 24שעות מסגירת עסקה ולא נעשה שימוש במוצר.אינני מעונינת בשום הצעה אחרת מחברה012 מלבד ביטול העסקה.
|
וכספי |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה ופיצוי על עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
פנייתה של הגב' קנישביצקי טופלה לשביעות רצונה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. |
פתרון: |
|
|
|