פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הערכת תקופת התחייבות ללא הסקמה של הלקוח. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נציג מכירות של 012 התקשר אלי והציע את המבצה - להעלות את המהירות של אינטרנת ללא תשלום בתנאי התחייבות לשנה. הסקמתי כי לא אמרו לי שאצתרך לשלם לחברת התשתית (בזק) סכום גבוה יותר. כשזה התברר אני החלטתי לסרב מהצתרפות למבצע הנ''ל והתקשרתי ל012 (6.11.08). לפניכן היייתה לי התחייבות עד ינואר 2009. אני לא השתמשתי באינטרנת יותר גבוהה כי ברגע שהודעתי על זה ל בזק התברר שהמכיר יהיה יור גבוה ו סירבתי. כשהודתי על כך ל נציגה של012 בשם דנה , היא הסקימה להחזיר את המהירות למהירות קודמת אבל רק בתנאי של התחייבות לשנה מהיום(!) - עד נובמבר 2009, למרות שביקשתי להחזיר לי תנאים קודמים - עד ינואר 2009. ולא ברצוני להישאר לקוחה של 012 אחרי ינואר 2009.
לחזור אל תנאי התחייבות עד ינואר 2009 פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתה של גב' מיכאלוב טופלה לשביעות רצונה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה