פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רצון מצד החברה לבטל את השירותים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב

התחברתי לשירותי האענטרנט והטלפון של 012 ולאחר מספר ימים עקב סיבות אישיות רציתי לבטל את העסקה.

ההזמנה היתה בתאריך 7.11.2008 ובקשת ניתוק היתה ב11.11.2008.

יש לציין כי לא הגיעה אלי טכנאי על מנת להתקין משהו ולא היתה שום התקנה טלפוני או הדרכה, הם פשוט פתחו שם משתמש וללא התקנה התחילו לחייב אותי למרות שלא היתי מחובר אליהם כלל.

ניסיתי להגיעה למנהל אך נעניתי בסירוב.

אני מנסה נואשות לסגור את זה מולם אך לצערי הרב כל הניסיונות עלו לתהום.

אני מבקש את עזרתכם בטיפול בתלונה ה"ל

בתודה רבה

ולדימיר ורשטיין

בזבוז זמן ועצבים מיותרים. סוג הנזק :
להפסיק את התקשרות ללא דמי ביטול כי לא נעשה שימוש בשירותים והם לא חוברו אפילו. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ורשטיין טופלה לשביעות רצונו ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח לעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה