פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כבילה להתחייבות לא ברורה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלכסנדר ינאי 1 פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
בחודש מאי 2008, יצרנו קשר (בת זוגי ואני) עם חברת האינטרנט "אינטרנט זהב" לטובת בירור פרטי חבילת האינטרנט שברשותנו, בסיום השיחה החלפנו את חבילת האינטרנט לחביחה במהירות גדולה יותר עם תשלום גבוה יותר מן הסתם.
היום בדיעבד, טוען ספק האינטרט שעם שינוי פרטי החבילה התחייבנו לתקופה של שנה להישאר עם הספק,
במידה ונרצה להתנתק עלינו לשלם קנס יציאה בסך התשלום החודשי כפול מספר החודשים שנשאר.
בשיחה עם נציג שירות הלקוחות, נאמר לי מפורשות, שאין להם מסמך ו/או הקלטת שיחה, שבו נאמר לי או שהבענו את הסכמתינו להתחייבות, אלא רק תיעוד חד צדדי של השיחה "...אילו הנהלים שלנו, ואתה צריך להאמין לנו"
אשמח לדעת, מה אני יכול לעשות בנידון לטובת התנתקות ללא תביעת תשלום מצד הספק.
תודה,

ערן ניר
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ניר טופלה ע"י נציגת ממחלקת פניות הציבור לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה