פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחייבים אותי לשנה למרות שלא התחייבתי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני לקוחה של 012 כבר כשנתיים ולפני חודש התקשרתי למוקד בכדי להוזיל את מחיר חבילת האינטרנט שלי. באותו יום התכוונתי לבדוק מחירים גם בחברות מתחרות בכדי לקבל את המחיר הנמוך ביותר. אכן קבלתי מחיר זול יותר משהיה מהחברה שלכם, אך מחברה מתחרה קבלתי מחיר טוב בהרבה, ואיתם יצרתי קשר אחרי שיצרתי איתכם קשר. בשיחתי עם נציגת המכירות שלכם הבנתי שהמחיר שלי יוזל בעקבות שינויים במחירי השוק (היות ועברו שנתיים מאז שקבלתי את החבילה שהייתה לי).בתמימותי,הסכמתי לשינוי המחיר ולא הוסבר לי שמדובר בהתחייבות לשנה והתבשר לי רק 4 ימים אחרי ששלחתי פקס להתנתק שאנ מחוייבת לשנה!
אני בטוחה לחלוטין שלא התחייבתי וניסיתי להגיע להבנה עם הנציגים שלכם, ומהם קבלתי רק זלזול וחוסר התייחסות ממשית לבעיה שלי. אני משלמת עכשיו על 4 יוזרים,מה שלא נראה לי הגיוני בכלל! (2 אצלכם ו2 אצל חברה אחרת).
רק בפעם ה5 או רביעית שהתקשרתי לחברה,נאמר לי שלא ניתן להוציא את ההקלטה אלא בצו בית משפט,מה שאני יודעת שלא נכון היות ואני מכירה מישהי שעובדת במכירות אצלכם ואמרה לי שזה שטויות.אז או ששיקרו לי ב4 שיחות הראשונות א בשיחה האחרונה.
אני לא יודעת אם יש לכם הקלטות של כל השיחות או רק חלק, אבל תבדקו את העניין! היחס שקבלתי מהנציגים שלכם היה ממש מתחת לכל ביקורת (חוץ מאחת שלא יכל לעזור לי וישר העבירה אותי למישהו אחר).
אשמח אם תחפשו אם הקלטה הזאת קיימת. השיחה נערכה ביום ה22 ל10 בשעה 5 וחצי אחר הצהריים לערך.
אני מצפה להתייחסות בהקדם. תודה.
עוגמת נפש,בזבוז זמן ובזבוז כסף. סוג הנזק :
ניתוק מיידי משירותי החברה. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו, שוחחה עם הדב' בן דוד וטיפלה בפנייתה לשביעות רצונה. נשמח לעמוד לשירותכם בעתיד. תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה