פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה מיולי 2007 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


23/11/08


הנדון: ביטול עסקה מיולי 2007

בשנה וחצי האחרונות הייתי מחויבת לחברתכם בגין שירותים שהנכם טוענים שקיבלתי , אך לא כך הדבר!

בחודש יולי 2007 התקשרתי על מנת לברר על מבצעים להתחברות לשירותי אינטרנט ,ולאחר שיחה עם אחד הנציגים אשר טיפל במכירה של השירותים שלי , נאמר לי שיגיע טכנאי לחיבור התשתית על מנת להפעיל את השירות של אינטרנט.
וכאשר התקשרו אלי בכדי לתאם שירות של טכנאי על מנת לבצע התקנה הודעתי שאני מבטלת , שאינני מעונינת בהתחברות שהוצע לי .

מאותו יום הנחתי שאכן השירות התבטל .

הנני משתמשת בשירותי שיחות לחו"ל של חב' "קווי זהב" וכאשר הגיעו חיובים לאשראי שלי לא ממש ייחסתי חשיבות, מכיוון שהייתי בטוחה שמדובר אולי בחיובים לגבי שיחות לחו"ל , וכאשר הבנתי שהחיובים האלה גבוהים , הפסקתי כמעט להשתמש בשירות שיחות לחו"ל .

באותו זמן גם הפסקתי שימוש בכרטיס האשראי (מכיוון שעברתי בנק) וכאשר באתי לסגור חשבון בנק נאמר לי שיש לי חיובים כלפי חב' "קווי זהב" ואז התחלתי לחקור, הכיצד?
ולהפתעתי אני מגלה שאני מחויבת כשנה וחצי עבור שירותים שמעולם לא קיבלתי , לא רק שלא קיבלתי,גם הודעתי שאינני מתכוונת לבצע עסקה .
הודעתי על ביטול לנציגה אשר יצרה קשר עמי לתיאום טכנאי לביצוע התקנה בחודש יולי 2007,שעל מנת ואקבל שירות אינטרנט אזדקק לתשתית , ולכן הטכנאי לא ביצע התקנה אזי אין לי כלל גישה לאינטרנט .

כאשר פניתי לחברת " קווי זהב" שיחזירו לי את כספי בחזרה ,החלו הנציגים להסביר לי שאין באפשרותי לקבל את הכסף בחזרה מכיוון שמבחינתם קיבלתי שירות מאותו רגע שניתקתי עם הנציג ולטענתם כאשר נתן לי סיסמא בטלפון, דהיינו הייתה כאן עסקה .
חברת " קווי זהב " התעלמה לחלוטין מטענתי שהודעתי למתאמת פגישות של הטכנאי ,והודעתי שאני מבטלת את העסקה – אך מבחינת "קווי זהב" לא הודעתי להם! אז למי אם כך הודעתי ?
טענו לפיצול הפעילות בין שתי חברות , שכאשר אתה עושה עסקה , הנציג מתחייב ש"אין לך מה לדאוג הוא מטפל בכול ואפילו החיוב יהיה עבור חברה אחת " דהיינו הכל מתבצע דרך גורם אחד "קווי זהב".

כאשר אתה עושה עסקה הכל מאוד קל הנציג מטפל בכל הבקשות מנסים רק להקל על הצרכן על מנת שתיסגר עסקה , מעולם לא הבנתי את העניין בין קווי זהב לחברת HOT , ואינני חושבת שגם היום זה מעניין אותי .
כמו שמחברים רוצים להקל ולתת לך את השירותים הכי מהירים להתחברות , מדוע כאשר אינך רוצה את העסקה מערימים עליך כל כך הרבה קשיים , והיחס המתקבל זו העמדת פנים שזו בעיה שלי בלבד!

מה קורה לנו , מה זאת השחיתות הזו .

הרי קל וחומר להוכיח שלא התקבל כאן שום שירות שעבורו נגבה סכומי כסף לא קטנים במצטבר !!!!
1. מעולם לא היה חיבור לאינטרנט- לא נעשתה פעולת התקנה .
2. הודעה למתאמת פגישות (שאין לי מושג מאיזה חברה היא) על ביטול.
3. לא התקבל שום חוזה בכתב על שירותים אלו. הפרת סעיף 5 לחוק הגנת הצרכן

5. עריכת חוזה בכתב ומסירתו (תיקון: תשמ"ח, תשנ"ה)
(א) היה לשר יסוד סביר להניח כי הדבר דרוש למניעת הטעיה או ניצול מצוקת הצרכן, רשאי הוא לקבוע בתקנות, לגבי סוגי עסקים או שירותים, כי עוסק חייב לערוך חוזה בכתב עם הצרכן, ולציין בו את הפרטים שנקבעו בתקנות.
(ב) עוסק, העומד לחתום על חוזה עם צרכן, חייב לתת לו הזדמנות סבירה לעיין בחוזה לפני חתימתו, וכן למסור לו עותק ממנו לאחר החתימה.

4. עוברים כספים במשך שנה וחצי לחברת HOT על שירותים שכביכול הם נותנים שאין שום שירותים כלל!
5. חשבוניות מתחלפות בין שתי חברות (אשר טוענות שאין קשר ביניהם) שאין שום פיקוח על מה כספים עוברים.
6. נגמר המבצע שהתחלתי , אף אחד לא מתקשר לא בודק אם בכלל יש ברצוני להמשיך את העסקה .
הפרת סעיף13 לחוק הגנת הצרכן הדרישות להמשכת עסקה כאשר זמן המבצע נגמר. שגם זה לא קרה!!!! במקרה הנ"ל.

מה שאני עוברת בכדי להשיב את כספי בחזרה גובהה בהמון עוגמת נפש.
אני לא מבינה מדוע כאשר רוצים לעשות עסקה הכל כל כך קל , וכאשר אתה בא לבטל ועוד כל כך קל להוכיח שיש המון פגמים בעסקה שנקשרה , מדוע חברה כמו "קווי זהב" אשר עליה חלה האחריות כי היא זו שקשרה את העסקה , מערימה כל כך הרבה קשיים .

הנני מרגישה תסכול מרומה וניצול הצד החלש , הגיע הזמן להפסיק התנהגות שתלתנית שכזו מצד חברות מסחריות אשר מנצלות את תמימותו של הצרכן.

זה כל כך מגוחך שעכשיו שיש מצוקה חברת "קווי זהב" באה בטיעון כל כך מופרך " היית צריכה להודיע לשתי חברות " (כך אמר נציג השירות של חבר "קווי זהב" להודיע גם ל"קווי זהב" וגם ל HOT) אני רק לא מבינה מדוע? אבל מדוע לא מיידעים אותך ומסבירים לך את כל זה כאשר אתה מבקש הצעה ?, מדוע שיש תהליך מכירה מסתירים ממך את כל הפרטים הללו, וכאשר את רוצה לבטל פתאום אחד לא יודע על השני.


לאור כל זאת אני רואה בכל השירות של חברת " קווי זהב" , ככשל באי מסירת מידע חשוב והכרחי , באי מתן שירות ברמה סבירה , ובעלבון.

לאור כל זאת אני דורש את הדברים הבאים לאלתר :

1. השבת הסכום בעסקה הקשור לשירותי האינטרנט ולשירותי הרשת בשל שלמעשה איני מקבל את התמורה לכספי כלל.
2. פיצוי על אובדן הזמן, הטלפונים ועוגמת הנפש.

אני רואה לעצמי את הזכות להעביר דברים אלה לגורמים שונים העוסקים בהגנת הצרכן.

להמשך טיפולכם הדחוף אודה.









העתקים:

המועצה לצרכנות
אמון הציבור
אמנון לוי - שומר מסך - ערוץ 10
מנהלת שירות לקוחות 012
סמנכ"ל חט’ לקוחות פרטיים 012
פניות הציבור 012
דו"ח שירות - דו"ח שמילאתי באתר www.service-report.co.il בצירוף עותק ממכתב זה.

כספי סוג הנזק :
השבת כספי בחזרה , פיצוים הולם לעוגמת הנפש והעלבון. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' אשול טופלה לשביעות רצונה.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה