פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גובים ממני כסף ואין לי אינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי עיסקת אינטנט משולבת עם הוט ו-012.
האינטרנט שלי לא פועל. בחודש האחרון הוזמנו אליי 8 טכנאים כמה של הוט וכמה של 012. הטכנאי של הוט אמר שהבעיה היא בראוטר של 012, והטכנאי של 012 אמר שהבעיה היא במודם של הוט. בקיצור- התקלות חזרו ולי אין אינטרנט.
לא רק שאני משלמת 500 ש"ח בחודש על זה שאין לי אינטרנט, אני מבזבזת המון כסף על זמן ההמתנה של השירות לקוחות שאו רוצים לשלוח לי טכנאי או אומרים לי לנתק ולחבר מדש את המודם\ראוטר, אלא אני גם מפסידה ימי עבודה בזמן שהטכנאים אצלי, ועוד יותר גרוע שאני מדברת בשירות לקוחות עם ה"אחראים" הם לא נותנים לי להיתנתק, מבטיחים שיחזרו אליי- ולא חוזרים. הם אומרים לי שבנוסף לקנס הגבהוה שהם גובים ממני לניתוק אני צריכה ללכת בכוחות עצמי ולשלוח להם את המתאם (כשדמי המשלוח על חשבוני, והזמן של ללכת לדואר הוא מזמני). אני מזועזעת ואני בטוחה שרבים מהלקוחות במצב שלי, קטנים וחסרי ישע מול התאגידים הגדולים האלה שמורידים לי בקלות כל חודש 500 ש"ח על אינטרנט- שאין לי.
כל הנזקים סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה טופלה לשביעות רצונה. נשמח לעמוד לשירותכם בעתיד. תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה