פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיכום על ניתוק מספק- ובדיעבד משלם כבר שנה שלמה על השירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בחודש נובמבר 2007 לאחר שעשיתי סקר שוק לגבי מחירים עדכניים של ספקי אינטרנט, מצאתי כי נטויזן מציעים את המחיר המשתלם ביותר עבור הפס אותו רציתי ובחרתי להתנתק מהספק הנוכחי שהייתי מנוי לו- 012.
לאחר שיחה ארוכה מאד עם שירות הלקוחות של 012 ותחנונים כי אשאר תוך מתן הצעות והסברים ומה לא... הצלחתי בסופו של דבר להביא להסכמתה של הנציגה על ניתוקי- כמה אבסורדי..
כפי שנאמר לי מפיה, המנוי מנותק מאותו הרגע ושלום על ישראל.

היום, שנה מאוחר יותר, קבלתי שיחת טלפון מנציגה של 012 שבשרה לי כי בתור לקוח של החברה, מגיע לי שדרוג של חבילת האינטרנט.
לא הבנתי על מה מדובר ואמרתי לנציגה כי מזה שנה אני לא לקוח של 012. הנציגה הביטה במחשב ואמרה לי שלפי מה שרשום- אני לקוח של החברה.
לאחר בירורים שלה הסתבר כי מזה שנה שלמה אני משלם תשלום חודשי קבוע של 60 ש"ח לחברה שבצעתי ממני ניתוק שנה קודם לכן, והדבר אושר ע"י שני הצדדים טלפונית בצורה קפדנית.
מזה שנה שלמה אני משלם על שירות שלא השתמשתי בו או ידעתי על קיומו, לאחר שהייתי בטוח שהינוק התבצע בו הרגע- אך לא כך היה באמת.
שלמתי מכספתי סכום מצטבר של למעלה מ 600 ש"ח לערך ולא ידעתי על כך. (012 הפסיקו לשלוח חשבוניות בדואר מדי חודש).
אני לא חושב שיש צורך להסביר את המקרה, הכל מובן לבד.
עוד קטע של ניצול והונאת צרכן קשה בצורה בוטה מאד.

כעת, לאחר ששלמתי ממיטב כספי, 012 אינם רוצים להחזיר לי את הכסף שהלך לחינם...

מה אני עושה בנדון?
בבקשה עזרו לי!
עוד לקוח מנוצל.

אודה לכם מאד אם תעזרו לי בכל צורה שהיא.
מחכה לתשובה במייל או בטלפון

דניאל יוסף.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי מלא לגמרי על כל חודש וחודש! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח טופל לשביעות רצונו. נשמח לעמוד לשירותכם בעתיד. תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה