פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם דו צדדי וקבלת שירות לא נאות מספקית האינטרנט "אינטרנט זהב" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

מזה 6 שנים אני לקוחה של ספקית האינטרנט "אינטרנט זהב", לפני חודש פג תוקפה של ההתחייבות לפיה אני משלמת 25 ₪ לחודש עבור גלישה באינטרנט. חודש אחד לאחר ההתחייבות שילמתי מחיר מלא ,כאשר שמנו לב לחיוב הגבוה ניסינו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ספקית האינטרנט לאחר שבוע של השארת הודעות וכאשר אף נציג שירות לא חזר אלינו נשארנו חסרי אונים.
בדרך נס בעלי הצליח להשיג בטלפון מענה אנושי ודרש לדבר מיד עם נציג שירות הבחורה שענתה טענה כי היא 10 דקות לפני סיום המשמרת והיא לא יכולה לסייע לנו אלא שרק נותר להשאיר הודעה, בעלי הסביר לה שהוא כבר שבוע מנסה להשיג מישהו אך טענה זו כלל לא ענינה אותה. למחרת מוקדם בבוקר השגתי נציג שירות והודעתי כי אני רוצה להתנתק עקב השירות הגרוע אותו קיבלתי, מיד קיבלתי נציג שטיפל בפניה השאיר את המחיר הישן והודיע שיזכה את החשבון, ביקשנו לקבל מייל שמאשר את פרטי המבצע החדש ואת קבלת הזיכוי עבור ההפרש על אותו חודש ששילמנו מחיר מלא, יש לציין שהשיחה נערכה ב21/11/08 כאשר וידא ואימת איתנו את כתובת המייל (לראיה ניתן לשמוע מההקלטות) סגרנו את השיחה.
מאז ועד אתמול לא קיבלתי את המייל מבחינתי אני לא מחוייבת להם,
למרות ניסיונות חוזרים ונשנים להשיג אותם בטלפון במהלך כל הזמן הזה לא הצלחנו לדבר עם נציג, כל הזמן ענה נציג שכל העמדות תפוסות וניתן להשאיר הודעה. בשיחה אחת אמרתי שאני לא יורדת מהקו עד שנציג לא עונה לי אז פשוט שמו לי מוזיקת המתנה במשך שעה שלמה!!!!!!
עד אתמול שהגיעו מים עד נפש אמרתי לעצמי שאני מוכנה לחכות אפילו שעתיים על הקו רק בכדי שנציג יענה לי וכך היה חיכיתי על הקו ולבסוף ענתה לי נציגה ששמה יוליה שטחתי בפניה את המחדל הנ"ל וביקשתי להתנתק באופן מיידי הרי לא קיבלתי שום אישור עבור ההתחייבות והמבצע החדש כמובן שלזה היתה ישר מלווה תשובה שאני לא יכולה להתנתק ואם בכל זאת אני רוצה אני צריכה לשלם 25 ₪ עבור כל חודש שנותר לי מהסכם ההתחייבות , כששאלתי מהו הסכם ההתחייבות וממתי הוא החל טענה כי מ-12/12/08 לשאלתי מדוע דווקא תאריך זה היא ענתה "גברת יש לי עוד 600 ממתינות על הקו ואין לי זמן לויכוחים מסוג זה" אמרתי לה שאני מחכה למייל (סך הכל מייל) כבר למעלה מ-15 יום אז היא טענה כי להוציא מייל כזה דרושים 10 ימים תשובתה לא סיפקה אותי וכאשר סרבתי לרדת מהקו ודרשתי את ניתוק החשבון ללא תשלום התחייבות (הרי איזה התחייבות קיימת.... אף אחד לא יודע) העבירה אותי למנהל- מי שהתברר לאחר השיחה היה סמנכ"ל החברה, בשיחה עימו הבהרתי לו כי הסכם בין לקוח לנותן שירות הוא דו צדדי וכי דרשנו בשיחה בתאריך 21/11/08 קבלת מייל, הוא מבחינתו אמר שבתור חברת תקשורת הם לא חייבים לשלוח לי שום דבר.
משוידאנו פעם נוספת את המייל הפלא ופלא לאחר דקה קיבלנו שיחה לאמת שאכן קיבלנו את המייל. איזה הפתעה הייתה שאכן חיכה מייל בתיבה אך התאריך של ההתחייבות היה 12/12/08 ולא 21/11/08 מתי שדיברנו עם הנציג, באותה שיחה נשלח לנו מיד מייל לתיקון הטעות (אמרו 10 ימים לא??)
אנא העבירו מייל זה לשירות לקוחות אינטרנט זהב ולמועצה לצרכנות/הגנת הצרכן

לשאלתי האם חברת תקשורת לא מחוייבת במינימום של משלוח מייל לאימות פרטי העיסקה (כך היה נהוג עד היום)
והאם קיים הסכם בין לקוח לנותן שירות למרות שלא התקיימו כל התנאים?


עוגמת נפש עלבון והפסד כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של הגב' רדזינר טופלה לשביעות רצונה. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה