פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה במרמה, בריונות, חיוב שלא כחוק, סירוב לתת לי לדבר עם אחראי, סירוב למסור מספר עובד לתלונה נושא התלונה:
יבור מישל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏11 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
מכירות ושירות לקוחות, מיקום לא ידוע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מכתב זה מגולל את חווייתי המזעזעת כצרכנית מול החברה 012, המתנהלת, למעשה, לא כחברה המחוייבת לכבד את החוק ולעמוד בו, אלא כחבורת בריונים המנסה לשלול מאנשים, שהיה להם חוסר המזל לעבוד מולה בשלב כלשהו, מזכויותיהם הצרכניות, כפי שהן מפורטות בחוק להגנת הצרכן.
סיפור ביש זה החל כאשר, לפתע, באמצע יום עמוס ולחוץ, קיבלתי טלפון מנציג מכירות שהציג עצמו כ"ספק השירות שלי".
"ספק שירות" זה ידע את פרטי האישיים, מספר כרטיס האשראי בו אני נוגת לשלם עבור שירותי האינטרנט שלי, ולמרות שהסברתי מספר פעמים כי אני לחוצה וכי אין לי זמן ואיני רוצה להחליט דבר, המשיך נציג המכירות, המשולהב ככל הנראה לקבל את עמלתו, ללחוץ עלי לקבל החלטה שלא נעשתה בדיעה צלולה מפאת לחץ. זאת למרות ששמע מספר פעמים כי איני מוכנה כרגע.
לבסוף נכנעתי ללחץ.
יום לאחר מכן התקשרתי לספק האינטרנט שלי, בזק בינלאומי, אשר הסבירו לי כי לא היה ולא נברא ולא הם התקשרו אלי.
מיד בדקתי את הנושא וגיליתי כי מדובר בחברת 012, ופניתי כדי לדרוש את זכותי כחוק לבטל את העסקה, כעסקה טלפונית, הניתנת להתרה עד 48 שעות מרגע ההחלטה.
בפני המוקדנית גסת הרוח שענתה לי גוללתי את הסיפור, הסברתי את זכותי על פי החוק, אך זו בחרה להסביר לי כי לא זו בלבד שאני לקוחה שלהם, גם רכשתי מהם, מסתבר, מחשב נייד וטלפון, מה שאין לו כל בסיס במציאות, כמובן.
כמו כן הסבירה לי כי מדובר בשירות ולא במוצר ולכן אין באפשרותי לבטל את העסקה, כל טענותי כי שירות ומוצר בעיני החוק חד הם נפלו על אוזן ערלה.
כשביקשתי לדבר עם הממונה עליה הסבירה לי כי אין אפשרות כזו והוא יחזור אלי במספר הטלפון הסלולרי שלי תוך 24 שעות.
מוקדנית זו סירבה לתת לי את שמה המלא ולאחר הפצרות חוזרות ונשנות הסכימה לתת לי את מספר העובד שלה. על נושא זה אגיש תלונה נפרדת, כנגד נציגה גסת רוח זו אישית.
ובכן, 24 שעות חלפו עברו להן, ולא מולאה ההבטחה שיצור איתי קשר אדם המוסמך לדון בסוגיה זו.
מאז התייעצתי עם עורכת דין, והיא הבטיחה לי כי לא זו בלבד שזכותי, המעוגנת בחוק, לבטל כל עסקה טלפונית באשראי תוך 48 שעות אכן תקפה במקרה זה, אלא שאף יש לי את הזכות לבטל כל עסקה הנוגעת לשירות או מוצר, שדינם חד הוא, תוך שבועיים מרגע ההחלטה, באם לא נעשה שימוש במוצר או בשירות המדובר, וכי הסיפור שאני מגוללת בפניה הוא עילה לתביעה משפטית.
מכיוון שמזה עידן ועידנים איני משתמשת בשירותי 012 כספק אינטרנט, אכן לא עשיתי שימוש בשירות זה, ואני דורשת במפגיע לכבד את החוק ולא להשתמש בשיטות הגובלות בהפחדה כדי לאלצני לשלם עבור שירות לו איני נזקקת.
ניסיתי לדבר עם נציגי החברה מספר פעמים.
הנציגה צעקה עלי, חזרה על המנון שחוק כלשהו שאיני יכולה לבטל את החיוב, או שלחילופין שמה אותי בהמתנה. לבסוף דיברתי עם האחראי שלה, ערן סנטו, שהבטיח לי שמנהלו של נציכ המכירות יצור איתי קשר תוך 24 שעות, שוב, ללא כל בסיס במציאות, לא דובים ולא יער.
את הטלפון של המחלקה המשפטית גם כן סירבו לתת לי כמו גם מספר של אחראי כלשהו.
אין עם מי לדבר.
התנהלותה הבריונית של החברה, הטונים המבזים והלועגים בהם השתמשה נציגת השירות בשיחתה איתי וכן הנטיה הברורה לנסות ולגזול מצרכן את זכותו לבחירה חופשית ולנסיגה מעסקה שנוצרה תחת לחץ לא הגיוני מותירים בי רושם חד וחלק כי מדובר בחברה שאינה מתנהלת ביושר וכי יש להזהיר את הציבור מפניה.
באם לא תבוטל העסקה על שמי, אעשה כל שאל ידי כדי לספר את סיפורי על גבי כל פלטפורמה אפשרית, כולל, כמובן, בבתי המשפט וכן בכל פלטפורמה הדנה בבעיות הקשורות בזכויות צרכניות, כדוגמת המועצה לצרכנות, כלבוטק, כל אתר אינטרנט העוסק בבעיות שכאלו, וכל במה אחרת אותה אוכל למצוא.
הדבר עולה לי בזמן יקר, בעצבים, ואינו חלק מהתנהלות חוקית של חברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החיוב וההתחייבות שהם מבקשים ממני פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של הגב' יבור טופלה לשביעות רצונה תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה