פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך: חשד לחיוב ללא אישור וללא חשבוניות במשך יותר מ-4 שנים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חיוב ללא אישור וללא הודעות במשך יותר מ-4 שנים נושא התלונה:

תאריך האירוע:

חברת 012 גבתה ממני, ללא ידיעתי, 20 שקלים בחודש במשך תקופה של כ-55 חודשים (יותר מ-4 שנים) עבור 'הקפאת תיבת דואר אלקטרוני'. הנזק המצטבר מסתכם בכ-1100 שקלים, וזאת ללא ריבית והצמדה כלשהי.

לא קיבלתי מהחברה הודעה על תנאי העסקה כביכול, חשבוניות או דיווחים במשך התקופה, בטענה כי הן נשלחו לתיבת הדואר האלקטרוני (המוקפאת, כאמור...). כשקיבלתי לאחרונה משום מה חשבונית בדואר הרגיל, התפלאתי על החיוב בגין 'שירותי אינטרנט', שכן אינני משתמש כלל בשירותי החברה. פניתי לשירות הלקוחות של החברה, וכך התבררה הפרשה.

אנשי שירות הלקוחות דחו את טענתי על הסף, ואמרו כי הם לא חייבים לתעד או להודיע לי על כל חיוב... לטענתם, תנאי ההקפאה היו חודשיים ראשונים ללא תשלום, ולאחר מכן אוטומטית תשלום של 20 שקלים בחודש, אולם אין ביכולתם להמציא הוכחה בכתב לכך שהסכמתי.
מעבר לכך, נציגת השירות ששוחחה עמי גילתה חוסר סבלנות, לא הקשיבה לטענותיי ואף סירבה להזדהות בשמה המלא.

מדובר בניצול ציני של תמימות הלקוח במקרה הטוב, תוך שימוש בפרטי כרטיס אשראי מבלי להודיע על כך ללקוח.


ה'תשובה' שסיפקה לי נציגת השירות הינה פשוט חזרה על אותן טענות של 012, לפיהן אישרתי להם בטלפון את פרטי העסקה. סירובה של החברה לספק לי הוכחה לכך שהסכמתי לתנאי העסקה הנ"ל בכתב / בקובץ שמע כלשהו, ו/או חשבוניות כלשהן על הסכומים שחויבו ממני כל במשך יותר מ-4 שנים היא חמורה ביותר, ואמשיך לתבוע זאת ממנה. הימשכות הפרשה המבישה הזו רק מזיקה לחברה, וצר לי על שנציגיה עדיין לא הבינו זאת.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אקשטיין טופלה לשביעות רצונו בשיחה עם נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה