פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה, הפרת התחייבות וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

1. ביום 23.6.08 דברתי עם נציג שירות של 012 בשם ליעד. ליעד הציע לי התחברות לחבילת אינטרנט משולבת (באנדל) עם ספק התשתית בזק במחיר 69 ₪ לחודש. אציין כי ליעד הציע לי את החבילה הנ"ל תוך הטעייה מכוונת לאחר שאמרתי לו כי יום קודם דברתי עם בזק שגם הם נתנו לי הצעה. כידוע, וכפי שאושר לי ע"י 012, שיחה זו הוקלטה, אולם בחברה מסרבים להעביר לידי את ההקלטה על מנת להוכיח הטעייה זו.
2. ביום 30.11.08 דברתי עם נציגת שירות של 012 בשם תמר ועם נציגת בזק, עקב חשד שהתעורר בי כי אינני מחוברת בחבילה משולבת כאשר הובטח לי. בשיחה אכן התברר כי קבצי ההתחברות לא הועברו ע"י 012 לבזק כנדרש. תמר הבטיחה לי כי הנושא יטופל ונציג החברה ישוב אלי בהקדם.
שום נציג לא שב אלי במוקדם או במאוחר.
3. ביום 10.12.08 פניתי שוב, מיוזמתי, לחברת 012. הפעם דברתי עם נציגת שירות בשם אלין. שוב הועלתה בשיחת ועידה נציגה של בזק, אשר שבה ואישרה כי אני מחוברת בחבילה משולבת עם ספק אינטרנט אחר, ולא בחבילה משולבת עם 012. אלין ענתה לי כי "הקבצים לא הועברו, וכי אינה מבינה לאן הולך הכסף שאמור להשתלם לבזק, ועל כן יש לזכות אותי בסכום הנ"ל" (בציטוט חופשי). כמו כן, אלין הבטיחה כי תוך 24 שעות ישוב אלי מנהל.
למותר לציין כי אף אחד מ-012 לא פנה אלי במשך יותר משבוע.
4. ביום 18.12.08, לאחר שפקעה סבלנותי מקבלת שירות מ-012, פניתי שוב ביוזמתי לחברה. נציגת שירות בשם ליהי ענתה לי והפנתה אותי לאחר דקות שיחה ארוכות לאחראית בשירות הלקוחות בשם הילה.
חזרנו על הריטואל הקבוע, ונציגת בזק הועלתה על הקו. הנציגה אישרה כי התשלום עבור החבילה המשולבת לבזק מתבצע ע"י ספק אינטרנט אחר ולא 012.
לזכותה של הילה ייאמר כי הסכימה מיידית כי יש לזכות אותי על הכסף אשר נגבה ממני ע"י 012 (אני נזהרת מלומר במרמה) ולא מועבר לבזק.
אולם, לבקשתי להתנתק מיידית משירותי החברה סירבה בנימוק כי אני מחוייבת בחבילת התחברות של שנה, וניתוק כעת יגרור תשלום קנס.
5. ברור לכל, כי מיומו הראשון של הקשר ביני לבין 012, כל הבטחה אשר הובטחה לי על נציגי 012 למינהם לא קוימה:
- הוטעתי ע"י נציג רשמי של החברה
- לא חוברתי בחבילה משולבת עם בזק
- קבצים אשר היו אמורים להשלח מטעם 012 לא נשלחו
- נגבו ממני כספים אשר לא הועברו ליעדם
- נציגי שירות אשר היו אמורים לשוב אלי לא חזרו
6. לאור האמור לעיל, אני חושבת כי רצוני להתנתק מיידית מחברה אשר מספקת שירות כנ"ל, מובן וברור לכל בר דעת, ולאור הפרות חוזרות ונשנות אלו של תנאי ההתחייבות בין 012 לביני, בוודאי כי לא התקיימו התנאים לשכלול התחייבות שכזו.
על כן, אני מבקשת לנתקני מיידית מהשירות הלקוי של 012, ללא תשלום קנס כלשהוא שאם לא כן, הריני שומרת לעצמי את הזכות לנקוט בהליכים משפטיים לקבלת מלוא זכויותיי בהתאם לחוק.
נ.ב. נראה לי שאין צורך להרחיב כי כל שיחה ל-012 עלתה בדקות ארוכות מאוד של המתנה על הקו.
קבלת הקלטת השיחה בה חוברתי לשירות 012 (עם הנציג ליעד) וניתוק מיידי מ-012 ללא תשלום קנס. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
פנייתה של גב' שביט טופלה ע"י מנהל מוקד שירות לקוחות תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה