פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מאזמרס 2008 אין לי אינטרנטלאחר שבטלתי את הכבלים ולמרות שהודעתי לאינטרנט זהב לנתקני הם ממשיכים לחייבני דרך כרטיס האשראי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרס 2008 נותקתי מחברת הכבלים (הוט) באמצעותה קבלתי שרות מאינטרנט זהב. כתוצאה מכך, מאז חודש מרס עד היום אין לי אינטרנט בביתי! התקשרתי מאז עשרות פעמים לחברת אינטרנט זהב. ברוב הפעמים החזיקו אותי על מוסיקה או הודעות מוקלטות משך 15 עד 30 דקות עד שניתקתי.
בפעמים המעטות שהצלחתי לתפוס מישהו או מישהי והודעתי שינתקו אותי הודיעו שהם מחלקת שירות והעבירו אותי למחלקה אחרת ולעוד מחלקה עד שניתק הקו. לא עזרו כל הודעותיי והמשיכו לחייבני.
בפעם האחרונה, כמדומני ב-28 באוגוסט, ביום חמישי בשעה 16:30 אחר הצהריים החלטתי שאני מקדיש את כל הזמן הנחוץ עד לפיתרון הבעיה, בידיעה שהשירות ניתן עד שעה 20:00. הודעתי למחלקת שירות שרשמו והעבירוני כמובן למחלקה אחרת המתאימה, אלה רשמו והעבירוני למישהו אחר שניסה לשכנעני במבצעים. מאחר שהייתי נחוש להתנתק, ממילא לא היה לי אינטרנט כיוון שאין לי כאמור כבלים, הודיעו לי שבקשתי התקבלה אך מישהו עו יחזור אליי. זה היה כבר לאחר למעלה משעה. לאחר כשעתיים נוספות, בשעה 19:30 לערך חזרו אליי, אם הבנתי טוב זה היה ממחלקת שימור לקוחות. ניסו לשכנעני אך מובן שלא הצליחו כיוון שאין לי כלל כבלים. בסופו של דבר בסביבות 19:45 הודיעו לי "רק רגע" והשאירוני על הקו. לאנשים שהיו עמי שעקבו אחר הנושא אמרתי שאיני מאמין שיחזרו אליי ואכן עד 20:05 איש לא חזר וניתקתי. לתמיהתי אם תעמוד להם החוצפה להמשיך לחייבני קבלתי תשובה בחיובים שנמשכים למרות שאין לי אינטרנט בביתי ולמרות הודעותיי שיפסיקו לחייבני.
אשמח מאוד אם תצליחו לנתקני מהחברה שאין לי כינוי אחר למעשיה מאשר גניבה. על השירות ההוגן האמין והזמין ללקוח כבר איני מדבר.
אם תצליחו - תבואו על הברכה. אם גם אתם לא תצליחו אלחם בחברת אינטרנט זהב דרך הרגולטור, דרך הכנסת, דרך בית המשפט ודרך התקשורת.
בזבוז זמן,עגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
כרגע החזרת חיובים רטרואקטיבית ממרס 2008 עד היום, דצמבר 2008, אם אנקוט אמצעים נוספים ישלמו הרבה יותר פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר סרברו טופלה לשביעות רצונו. נשמח לעמוד לשירותכם בעתיד תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה