פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב במשך שנה שלמה לאחר בקשת ניתוק מהשירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.12.07 פניתי לחברת אינטרנט זהב וביקשתי להתנתק משירותיה
כיוון שחוברתי לאינטרנט דרך מקום העבודה שלי.
לאחר ניסיונות השכנוע הרבים, אישר מולי נציג החברה את הניתוק.
החודש, כעבור שנה בדיוק, גיליתי לתדהמתי שחוייבתי מידי חודש במשך שנה שלמה ב-54.85 ש"ח.
לאחר המתנה רבה לשירות הלקוחות ולאחר דין ודברים שהיו מיותרים ומאידך מובנים מאוד מצד לקוחה שהופר האמון שלה בהם, אושרה מולי האפשרות לקבל מכתב ניתוק ומכתב אישור לזיכוי עתידי ופירוט גובה הזיכוי.
אולם כשדרשתי תוספת עבור ריבית שנתית מצטברת הופנתי אל פניות הציבור
ראשית נראה לי שמדובר בשירות בעייתי אם אני צריכה לאחר טעות כזאת לפנות לעוד מחלקה בחברה- יהיה זה הוגן לפנות בשמי.
אילו המצב היה הפוך והיה מדובר בפיגורי תשלום, הייתי מחוייבת בריבית.
בנוסף אני משלמת עמלות חיוב לחברות האשראי.
זה החשבון:
658.2 ש"ח + ריבית ממוצעת לפני הירידה (6%)39.49 ש"ח= 697.6 ש"ח

קורות טעויות (יותר מידי כמו שלי לפי האתר)- חברה נמדדת בדרכים שהיא פועלת לתקנם והדרכים צריכות להיות מהירות, יעילות ולשביעות רצונו של הלקוח.


כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות שם ותפקיד:
פנייתה של הגב' שתרית טופלה לשביעות רצונה תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה